Pasakainā Andalūzija.

Tikko atgriezos no Spanijas,no Andaluzijas ,un tik ļoti gribas padalities iepaidos. Mēģināšu īssi un kodoligi. Taa nu sanāca ,ka 18 .novembri sagaidījām tieši Costa de Sol piekrastē.Ryanair biļetes iegādājamies ļoti savlaicigi,kadus 2 menesus iepriekš. Mums 3 cilvekiem lidojumi Riga-Bremene-Malaga-Shannon-Riga izmaksaja apm. 180 Ls. Tirais prieks par tādu naudu aizlidot ,tur ,kur siltāks. Lidojām caur Bremeni ar vienas nakts palikšanu tur. Ja tā nav redzēta ,viena diena pilnigi pietiek ,lai to apskatitu. Loti jauka pilsētina. Nakošajā dienā dodamies tālāk -bet nu jau uz Malagu.Tā kā lidojums notieks pa dienu ,debesiss skaidras ,tad aciim paveraas fantastiskas kalnu ainavas ,lidojot pāri Vacijai -sniegotie kalni. Velaak tie pārgāja smilšu kalnos,jo nu jau lidojām pāri Spanijai. Fantastiski ,Spanija no augsas vienos kalnos! Ir 18.novembra vakars -mēs ielidojam Malagā . Jaa laicins ,ka pie mums augusta beigās. Vakara jacinu vajag uzvilkt.Taa kā viesnicu jau sen esam noirējuši caur internetu ,un mašīnu arii uztraukumam nav pamata. Un tiesi tā -firma ,caur ko irējām masinu mūs sagaida tiesi lidostaa ,ar busiinu aizved 5 minutes lidz musu īrētai masinai un celojums var sākties.Esam no cela noguruši ,paēdam un dodamies pie miera.....Atrodamies starp kūrortiem Torremalinos un Benalmadenu. Nakošo dienu veltam Malagas apskatei. Malaga ir otra Andaluzijas lielākā pilsēta,plauksoša ostas pilsēta. Loti jauka ,kas pārsteidz ar apelsinu un mandarīnu kokiem pašā pilsētas centraa un parkos. Oh,esam trāpijušies tiesi uz to ražas laiku. Un pukes,zied,plaukst un smaržo....Patikami,it īpasi,ja zini ,ka Rigaa tads pamatigs rudens. Iespaidiga ir ,Malagas katedrale,plasais cietoksnis Alcazaba. Izradaas Malaga ir Pikoso dzimtene ,un kaut kur izlasiju ,ka arii Antonio Banderass šeit ir dzimis. Spāniskaa gaisotne ir jūtama......Uzkapaam augsaa skatu tornii ,no kurienes paveras fantastisks skats uz visu Malagu un tās briniškīgo kurortu piekrasti. Visa diena paiet ,laicins silts ,patikami,es pat teiktu -burvigi!!!! Godigi sakot ,daudz padomus ko redzeet un kur doties ,šeit Spanijas dienvidos izlasiju tieši -draugos-ceļojuma aprakstos. Paldies Reinim Šembelim par burvigo aprakstu par Andaluziju. Tiesi tas ,bija iedvesmas avots šeit doties. Laiks loti mainigs,briziem uznaak lietutins un paliek nedaudz vesāks. Kā nekā Spanijaa ir rudens. Pasi Spani nogērbusies pamatigi,zabakos ,metelos.....turistus uzreiz var atškirt-šortinos un maiciņās.Nu var jau saprast spanu sievietes,gribas taču tos zābakus arii kaut kad uzvilkt. Pa dienu 19% silts. Nakošo dienu izlemjas braukt uz Gibraltari ,gabalins gan jabrauc .....bet mums taču ir liels ,sarkans auto.......pa celam skan burvigaa spanu muzika.Pa radio visas dziesmas skan ļoti spaniskas. Nu kas var buut labāks ,braucot un baudot pasakaino dabu Spanijaa ,un klausoties spanu mūziku. Gibraltaris interesants,it īpaši tā robeža. Taa iet pāri lidlaukam ,ja lido kāda lidmasina ,visa kustiba tiek partraukta. Jastaav un jagaida. Man jau šķiet ,ka visi brauc skatities tieši Gibraltara klinti. Tās ieverojamākie objekti ir svēta Miķela ala,gaisa tamvajins ,kas uzved 450 m augstumaa (zeel bet ,sakaraa ar laika apstakliem tas bija slegts),un protams pērtiki. Laikam vienigaa vieta Eiropaa ,kur tos var redzeet brivaa dabaa dzivojot. Skats interesants,ej ,un nez no kuriene saskrien vesels bars. Interesanti dzivniecini,tikai esiet pratigi ,nekadas maizites un edamo lidzi nenemiet. Savadaak var iznakt ,ka vienai anglu turistei ,kas ēda hamburgeru un pertiku mātite uzleca no muguras vinai virsuu.Domaju,ka diez cik patikami tas nebija,maiziti nācās atdot......jaa nu protams ,jaukā panorāma ,kas plešas no gibraltara klints. Var redzeet Āfrikas krastu ,kaa nekaa tie ir apm. 18 km. Burvigi skati-viena pusē jūra ,otra okeāns.Taa paiet visa diena...... Nakošo dienu dodamies uz vienu no iespaidigākajām pilsētām -Rondu. pa celam -skaistie Rondas kalni. Serpentina celš ved tiesi kalnos augšā. Skati -ievēribas cienigi! (spanu mūzikas pavadibaa). Jabut labai braukšanas prasmei. Ronda-izpletusies uz masīva kaļkakmens klintaja ,kuru vidū pārdala dziļa ,šaura aiza. Ši grūti pieejamā vieta bija viens no pedejiem mauru bastioniem ,ko kristieši spēja ienemt tieki 1485 .g. Seit ir atkal ko redzeet-to nevar aprakstiit -jaredz pašam savām aciim. Skaisti un iespaidigi! Maksliniekiem butu ko gleznot,aciim paveras to cienigi skati.Ronda ir noteikti jaredz. Nakosā diena-dodamies uz Spaniskako pilsētu-Granadu. Ja gribat zināt ,kas ir īstā Spanija-jadodas tiesi uz Granadu.Liekas ,ka īstie spāņi dzivo tieši Granadaa. Parsteidz to šaurās ielinas ,kur kustiba ar mašinam un mocīsīem notiek raitā tempā. Gajejiem jauzmanās.Suveniru veikalini,Granadas katedrale,čiganietes ,kas nez no kurienes uzradušas un ķer mūs pie rokas......Ha.....jā Spanija.....šeit to visvairaak var izjust. Un te nu slavenaa Alhambra. Sezona beigusies ,nekadas rindas nav un biletes bez problemaam nopērkam. Staigaat tur var stundaam,ir ko redzēt. Iespaidigi,liekas,ka esam nokluvuši ,senos ,senos laikos. Generalife-Nasridu valdnieku vasaras rezidenceun darzs. Pasakaini,smaržo rozes...... Jaa ,tieši tāda ir Granada-pārsteidzoša. Žel,taču nākas atvadities ,jo mums jabrauc atpakal ,cels ved garām Sierra Nevada kalniem. Jaa šie skati vēl iespaidigāki nekā brauucot caur Rondas kalniem. Nakosajaas dienaas izbraucam Costa de sol piekrasti ,Nākas secinaat ,ka Terromolinos nekas prātigs nav ,daudz labaak ir dzivot Benalmadenaa vai Marbella. tur ir vairaak izklaides vietu un krodzinu.....Arii skati skaistaki. Promenade gar juru ir vienkarši fantastiska,gar malām suvenirbodites ,grezni restorani ,mazas ieskrietuvites .......skaisti ,skaisti.....Bet pienacis laiks atgriezties vēsajā Latvijaa. Bet tik ļoti negribas.....Spānija man paliek atminā ar daudzveidigo dabu,skaistajiem kalniem,Rondu,Granadu,Alhambru,tapām , vīnu, un protams burvigo spānu mūziku. taa skaneja visu celojuma laiku. Brauciet un baudiet Andalūziju-tas ir to vērts!!!!!