Pamēģiniet ...turpinājums 2

Kad Egilstadira jau aiz muguras,dodamies pa 1. ceļugar ziemeļu piekrasti(nosacīti) uz rietumiem. Grimsstadir vajadzētu nogriezties pa 864 ceļu un pabraukt kādus 30 km lidz Dettifoss.Tas ir ļoti spēcīgs ūdenskritums,tiesa tikai 44 m augsts.Gabaliņu tālāk ir nacionālais dabas parks. Atpakaļ uz1.un visa zeme kūp,esat nokļuvuši ģeotermiskajā rajonā.Turpat šosejas malā vārās dubļu krāterīši,visa zeme rūc un ož pēc sēra.Šai vietā savienojas zemes garozas austrumu un rietumu tektoniskās plātnes.Otrpus ceļam var pamanīt TEC.Ja izdomāsiet aizbraukt,tad pēc apskates brauciet vien tālāk stāvā kalnā tur būs krāteru ezers. Atpakaļ uz 1.un puslokā aplieksiet vulkānu ezeru Myvatn. Turpinot ceļu noteikti pamanīsiet vēl ko acij tīkamu. Ja esat nonākuši pilsētiņā FOSSHOLL sāciet pētīt karti,jo drīz nonāksiet pie Godafoss(dievu ūdenskritums).Turpinājumā noteikti brauciet pa 842 ceļu uz Audejafoss.Brīnišķīgs ūdenskritums ar īpatnēju klinšu sienu.Tad atpakaļ uz 1. un uz ziemeļu galvaspilsētu Akureyri. Diena galā,ja ne tad pagrūti atrodams muzejs-māja.Esat atraduši,apskatijuši-tad gan diena galā. Ceturtā diena Akureyri apkaimē.Ja nepaspējāt iepriekšējā dienā,atrodiet muzeju(ieskats islandiešu netik senā pagātnē). Nesteidzoties pametiet šo pilsētu,jo tālakais ceļa posms nelutinās ar pārbagātiem skatiem,toties extreem brauciens pie kalnaina apvidus nepieradušam letiņam,garantēts. Turpmāk kalni, ielejas un krāsu spēles,kuras reti izdodas iemūžināt. Tālākie maršruti dalās,atkarībā no vēlmēm un iespējām,kurus mēģināšu aprakstīt nākamajos turpinājumos,aprakstā apstājoties pilsētiņā B R U.