Sakarīgs taksis Šarmelšeikhā!

Mums paveicās ar taxi Šarmeļos, jo vadītājs bija ļoti sakarīgs, palīdzēja lētāk nopirkt ūdenspīpes, kā jau vietējais, zināja cik patiesībā viss maksā. Kā arī mašina bija jauna un viņš runāja angliski. Savukārt cits taksists no viesnīcas Domina prasīja 20$ līdz centram ar sagrabējušu taksi, bez kondicioniera un netīru mašīnu. Runājoties ar mūsu labo taksistu viņš piedāvāja arī individuāli aizvest ekskursijās, kur būtu jābrauc ar autobusu grupā, kurā nekad nevar zināt ar kādas vienas tautības cilvēkiem kopā jāpavada visa diena! Taksists par individuālu ekskursiju prasīja ap 50$, bet ja brauc 3, vai 4 cilvēki tad tas ir lēti un arī labāk nekā lielā grupā. Cena no viesnīcas līdz lidostai ir ap 10$ bez kaulēšanās. Protams, var kaulēties, kas man principā nepatīk. Iesaku jums šo taksi, īpaši ja dzivojat viesnīcā Renesance Golden view, viņš vadā vairumā tūristus tieši no turienas, var arī pasūtīt uz konkrētu laiku un vietu, piemēram, ja gribat pa nakti patusēt un sakarīgi tikt atpakaļ uz viesnīcu, sarunājiet, lai atbrauc jums pakaļ uz konkrētu vietu. Taksists man iedeva savu vizītkari, tad arī viņa mob. tel. ir te: 0020123343972 (Magdy)