Pērnavas Spa vilinājums

Pērnava ir viena no latviešu ceļotājiem tuvākajiem brīvdienu mērķiem, kas no Rīgas centra ir sasniedzama nepilnās 3 stundās, ieskaitot vecā Rīgas jeb Tallinas ceļa apskati, kas ļauj priecāties par sakoptajām igauņu zvejnieku sētām un, nesteidzīgi braucot, baudīt dabas skaistumu. Ceļa malā ir arī bezmaksas piknika un pat telšu vietas, kā arī vairākas dabas takas ar putnu vērošanas torņiem. Lai nokļutu uz ceļa ir jābrauc iekšā Ainažos, un tad gar jūras malu tālāk uz Igaunijas pusi. Pēc ierašanās Pērnavā nioteikti jāapskata ostas kanāla parks un vecpilsēta, un tad jau var doties uz kādu no Spa, kas atšķirībā no mūsu Jūrmalas Spa ir gan jaunāki, gan daudzveidīgāki, gan lētāki. Tervise Paradiis piedāvā tradicionālu akvaparku, kā arī atsevišķi piršu kompleksu citā viesnīcas ēkā. Liels piršu komplekss ir arī SPA Estonia parka ēkā (Termid), bet īpašu sajūsmu vismaz mums izraisīja martā atvērtais Nāves jūras ūdens centrs, kur var relaksēties Nāves jūras baseinā izbaudot bezsvara stāvokli (cena 12 eiro par 2 st.)! Pēc tam, ja vēl pietiek spēka, ietektu aiziet līdz Pērnavas akmeņainā mola galam un pavērot Pērnavu no līča puses!