Diena Pērnavā.

Izmantojot portālu pērkamkopā.lv radās iespēja doties vienas dienas ekskursijā uz Pērnavu, kas tiek uzskatīta par Igaunijas vasaras galvaspilsētu. Ceļojumu piedāvāja tūrisma kompānija " Nikos travel" un tā kopējās izmaksas bija,apmēram, 22 lati. Cenā: transports un gida pakalpojumi, "Mini Zoo" un "Treviseparadiis" - ūdens atrakciju parka apmeklējums. Ar autobusu no Rīgas izbraucam pēc 7.00 un ap 10.00 esam jau galapunktā. Visa ceļa garumā no gida saņemam izsmeļošu informāciju par vietām , kuras redzam vien caur autobusa stiklu. Pirmā pieturas vieta - Pērnavas vecpilsēta - gājēju iela, parki, baznīcas, veikali. Redzama gadsimtu laikā saglabāta un rūpīgi kopta arhitektūra. Tā kā esam tur sestdienas rītā, tad apkārt viss samērā kluss un mierīgs. Gida pavadībā apskatām nozīmīgākos vēstures pieminekļus un pēcāk dodamies brīvsolī. Tālākajā plānā ietilpst "Mini Zoo" apskate. Zoodārzs mājā - šo vietu varētu raksturot tā. Jo tikai pēc piekārtnes pie mājas varēja pateikt, ka tiešām esam ieradušies pareizajā vietā. Zoodārzs vairāk koncentrēts uz rāpuļiem - čuskām ( kas tur bija vairumā), bet neiztika arī bez maza krokodila un zirnekļiem. Pēc Zoo apmeklējuma atkal devāmies brīvsolī, apskatīt "Tallinas vārtus" un ostas kanāla parku. Parks tiešām ļoti skaists un rūpīgi sakopts. Mazā estrāde un laukums bērniem to padarīja vēl pievilcīgāku. Pēdējā pieturvieta bija ūdens atrakciju parks, kas ir kūrorta un rehabilitācijas viesnīcas "Treviseparadiis" sastāvdaļa. Parkā pavadījām 3h, kas pieaugušajiem izmaksā 11 eiro. Baseins bērniem, trīs veida trubas, nobrauciens pa straumi un vēl daudz aizraujošas lietas. Personīgi izbaudījām burbuļvannas un džakuzi kā arī tradicionālo pirti, kas ir kā laba atslodze pēc darba nedēļas. Bet protams neizpalika arī trubas un nobraucieni. Pēc parkā pavadītām trīs stundām paēdām un devāmies mājup. Rīgā iebraucām pirms 22.00. Šis ir lielisks veids kā uz dienu atslēgties no ierastās vides un mierīgi pavadīt laiku kopā ar sev tuvajiem.