Lieliska nedēļa Ēģiptē

Agrāk skeptiski izturējos pret dažādām loterijām, akcijām un visādiem citādiem rīkotiem konkursiem ar izlozēm, līdz gluži neviļus pati kļuvu par vienu no laimīgajām, kura laimēja ceļojumu divām personām uz Ēģipti. Tajā (2003.gada 26.oktobrī), kā vēlāk izrādījās priekš manis liktenīgajā dienā, mani itkā kāds visu laiku dīdīja, ka jāaiziet uz tirdzniecības centru DOMINA. Nepievēršot gandrīz nekādu vērību visās malās izvietotajām reklāmām par iespēju laimēt ceļojumu uz Ēģipti, kā arī to, par kādu summu jāiegādājas preces, iepirkos un pie kases kasiere pasniedza taloniņu, kuru aizpildīju un iemetu milzīgā kastē, kura bija gandrīz līdz pusei piepildīta ar ceļot gribētāju taloniņiem un devos mājās, nemaz necerot ne uz kādu ceļojumu, vēl vairāk, pilnībā par to aizmirsu. Vakarā ap plkst. 8 atskanēja zvans no tirdniecības centra DOMINA direktores, kura mani apsveica ar laimēto ceļojumu. Nespēju tam noticēt, bet gribas atzīmēt interesantu faktu manā dzīvē. Tā paša gada martā mainīju darba vietu, un pēdējā kopīgajā pasēdēšanā ar darba kolēģiem netīšām izmetu šādu frāzi:,atvaļinājums man pienāksies tikai rudenī, aizbraukšu uz Ēģipti, un kā izrādījās laikam kāds tur "augšā" šo manu vēlēšanos arī uzklausīja un tā kopā ar dēlu jau pēc dažām nedēļām devos ceļojumā uz Šarlmelšeihu. Varu pateikt atklāti, ka laiku pavadījām vienkārši brīnišķīgi, izmantojām katru dienu ceļojumos un apskatījām slavenās Kairas piramīdas, pabijām Luksorā un Nuveibas kanjonā, devāmies ar kamieļiem tuksnesī pie beduīniem, sauļojāmies, peldējāmies, kā arī vērojām brīnišķīgos koraļlu rifus un milzīgos zivju barus. Sabildējām daudz skaistu skatu. Šo savu necerēto ceļojumu vienmēr atcerēšos ar sajūsmu.