Gran Canaria!

Ir 10.novembris un pulkstenis raada 12.28 pm.,un mees esam lidostaa ar uzrakstu Aeroporto de Gran Canaria!!! Lauka termometrs raada +29.graadi eenaa. Es ar savaam gaishajaam dzzinsaam izskatos ziemellniecisks,kur nu veel tie,kuri teerpushies meetellos. Skaties,kur gribi-visi shortos un baseinchiibaas. Muus sagaida cellojuma kompaanijas paarstaavis,kurshs laipni noraada,kuraa aerobusaa jaaiekaapj. Muus ved no Las Palmas uz Maspalomas,kur arii paliksim 7.naktis. Iekaartojamies hotella numurinna un dodamies izpeetiit apkaartni. No balkona terases paveras skaists skats,seetaa lieli triismetriigi kaktusi,palmas,tirkiizzilais baseins un taalumaa Atlantijas okeaans. Super! Piedziivojumi var saakties...Katrs riits mums (es ar dziives draudzeni)saakas ar peldi baseinaa. Taalaak viss pashu rokaas. Izklaides piedaavaajumi ir pietiekoshi lieli,un no visiem izveelamies zemuudeni,katamaraanu un helikopteri. Virs uudens,gaisaa un zem uudens. Viss ir lloti labi organizeets. Tev atbrauc pakal,aizved un atved atpakall. Muus ved uz Puerto de Mogan pilseetinnu vizinaat ar zemuudeni. Cellshs ved caur vairaakiem tunelliem un acis sknapi speej kkert skaistos skatus. Cellshs pamazaam vijaas uz augshu iegrebtaas klintiis. Aiz katra liikuma paveras super skati. Okeaana zilzallais uudens,vulkaanisko kalnu apkamtie hotelli,baseini. Eekas sabuuveetas tieshi uz klintiim visaa kalna augstumaa. Apbriinojams celtnieku un arhitektu darbs. Klintiis izgrebtie autocelli uzsit zosaadu. Skats uz leju ir bailiigs,jo visu cellu muus pavada okeaans,kurshs mazliet smaida,redzot muus sabijushos...Dzeltenaa zemuudene vizina muus 20.metru dzillumaa. Patiikami skati,nogrimis kuggis,kraasainas zivis,kuraam patiik piepeldeet pie loga un "paziimeeties". Katru dienu mainaam restoraanus,lai izgarshotu pasaules virtuvi. Paliekam pie meksikaannu,jo tur viss chikiniekaa. Kraasains eediens,ne saals par daudz,ne pipari par maz...Atkal noteiktaa laikaa muuz aizved uz katamaraanu Super Cat.Liela jahta ar pagrabstaavaa iebuuveetu dzzakuzzii un baaru. Uz taa pavadaam 5.stundas baudot sauli,skaistos skatus un labu muuziku uz klaaja...Super! Atpakallcella tas izmet enkuru liicii starp klintiim un llauj izpeldeeties atklaataa okeaanaa. Blakus piestaaj piraatu kuggis...Pasaka! Muus pabaro ar siltaam pustdienaam un saldeejumu. Muusu hotella restoraanaa katru vakaru plkst.21.00 izklaidee dziivaa muuzika,karaoke,iluzionisti utt. Par izklaidi tik tieshaam nevar suudzeeties. Taa ir labi organizeeta. Helikopters. Atkal aizved un atved. Lidaparaats muus vizina 20.minuutes starp klintiim,vulkaanisko kalnu virsotneem. Skati vienreizeeji. Kamera knapi speej filmeet...tai taa pat kaa man,mute vallaa. Katru dienu peldeejamies citaa pludmalee un baudiijaam lielos okeaana villnnus. Staigaajaam stundu tuksnesii un karseejaam peedas. Maspalomasaa pie okeaana piekrastes ir izveidojushaas paliela izmeera tuksnesha kaapas. Jociigi,bet skaisti. Saucas Maspalomas dunas. Visu laiku muus pavadiija neizsakaams miers. Maajaas paarvedaam iedegumu,superiigas atminnas un...Taa bija paradiize!