Pamēģiniet ...turpinājums

Nu tad tā. Šo aprakstu veidoju,lai dalītos personīgajā pieredzē,nevis citu mērķu vadīts. Sapņos uz šo zemi var atlidot par velti un uzturēties par santīmiem,bet īstenībā tā nenotiek. 2006.gada rudenī trakoti bija nepieciešams uz divām nedēļām tikt uz Islandi.Aviokompāniju piedāvājums bija 721 Ls.Tas tādēļ,ka vajadzēja uz sitiena un uz divām nedēļām.Laicīgi,viss jādara laicīgi. Pārtika šur tur esot dārgāka.Iespējams,nestrīdos.Es savas pirmās brokastis uz salas nopirku par 20Ls.Ar laiku piešāvos un nu nedēļu iztieku ar 50-60Ls,pie noteikuma,ka ēdiens tiek gatavots mājās. Pats neesmu izmantojis īrētu transportu,jo pārvietojos ar savu auto,bet paziņas teica,ka mazās klases mašīnas izmaksā ap100Ls diennaktī,vidējās ap160LS.Protams arī šeit ir iespējamas atlaides,ja izmanto uz ilgāku laiku.Ja ņem vērā transporta ekspluatācijas izmaksas Islandē,tad tas nav dārgi. Ieskatam: Apdrošināšana uz gadu ~600Ls Starteris VW Golf 3~180Ls Diennakts autoservisā~120Ls Ja ceļojiet ar mašīnu un izdomājiet nakti pārlaist kādā no lauku mājām nāksies Šķirties no~30-40Ls taču bez brokastīm nepaliksiet. Nu tad par maršrutiem. Latvijā var nopirkt diezgan labu,apgāda JĀŅA SĒTA,Islandes karti,kur visas nozīmīgas vietas apzīmētas ar sarkanu zvaigznīti.Nebūtu par skādi arī kāda vietējā karte. Nu tad var laizties ceļā.Es ieteiktu 1. ceļu,kurš apvij visu Islandi.Šim braucienam vajadzētu ieplānot kādas 7 dienas.(laika trūkuma dēļ es apskrēju 3 dienās+1 d.speciāli ziemeļrietumu fjordam) Ja braucienu sāk pa salas dienvidu pusi,pirms Selfos vajadzētu ieskriet aplūkot Geizir un Gullfoss(skat.gal) Šai gadijumā ir jānovirzās no 1.ceļa,bet nenožēlosiet. Kad esat atpakaļ,tad tik uz priekšu un turiet acis un fotoaparāta objektīvu vaļā,sekojiet kartei un norādēm ceļmālā(sarkanas).To visu nevar aprakstīt un nofotogrāfēt.Klintis okeānā,Skogafoss(ūdenskritums),Vatnajokul(lielais ledājs).Jums jābūt pie ledus ezera,tad pirmā diena būtu galā. Otrā dienā būtu jātiek līdz Egilstadir.Pa ceļam tunelis,kalni,austrumu fjords,neaizmirstami dabasskati un neliels stresiņš braucot pa šaurajiem,kalnainajiem ceļiem.Kādus 20 km. no Egilstadiras aug Islandes mežš.Ja šai salas galā pamanīsiet suni ar ragiem,ziniet,tas ir Rūdolfs t.b.Islandes briedis.Salas otrā pusē nav sastopams. Galerijā,3 dienas apkārt Islandei,foto hronoloģiskā secībā. Turpinājums sekos................................