Pamēģiniet

DzIvojos te gadu un esmu iekrājis zināmu pieredzi. Katram gadalaikam ir savas priekšrocības gan ziemai ,gan vasarai(citu te nav). Vislētāk atlidot var sameklējot lidmašīnu biļetes atlaižu laikos(turp atpakaļ pa 275 Ls izskraidiju),nav nozīmes vai caur Oslo,Stokholmu,Londonu,Kopenhāgenu. Nav tās tūristu kompānijas no lētajām un tempi arī ir nenormāli ātri,iespējams ja ne lētāk tad noteikti izdevīgāk ir īrēt auto un braukt skatoties kartē(noteikti redzēsiet vairāk).Vasaras laikā var gulēt teltīs,tikai noteikti nepieciešams siltais guļammaiss,ziemā naktsmājas var atrast katrā trešajā lauku sētā.Braucot ar tūristu autobusiem jūs zaudējiet dārgo laiku katreiz atgriežoties galvaspilsētā. Uz daudzām brīnišķīgām vietām grupās nemaz nevar nokļūt.Ļoti paveicies tiem kuriem šai zemē dzīvo radi,draugi,paziņas. Lētākie islandes pārtikas veikali BONUS ir katrā pilsētā,taču cenas tāpat nevar līdzināt. Ja par izmaksām:(cietajā valūtā) Benzīns 1l~1Ls Cigaretes~5Ls Degvīns0,5~20Ls... Maize~0,8Ls Jebkurā gadijumā jāreķinās ar palieliem izdevumiem,bet ir tā vērts. Patīkamu ceļojumu.........