Meenesis Italijas skavaas

Apceljoju Itaaliju ar stopiem pagaajushajaa vasaraa. Izmantoju hospitalityclub un nevienu nakti nepaliku uz ielas..;) Bonuss bija tas, ka dziivoju nevis parastu tuuristijna dziivi (hotelji, da sightseeing, suveniiru nopirksana un marsh atpakalj uz autobusu...;)), bet ar vieteejajiem, kas man paaraadiija sho valsti taadu, kaada taa ir, no itaaliesha nevis tuurista redzes lenkja....Paduja-ljoti skaista studentu pilseeta, tur miit mana miiljaakaa itaalju maate, kas laikaa, kameer dziivoju gjimenee, nepaartraukti mani aptekaaja ar saucieniem"' amore/cara mia...", jutos kaa siltaa, omuliigaa kokonaa ietiita..:) Veneecija-es pievienojos tiem, kuru verdikts skan NESMIRD.Viss bija neticami skaisti, arii maldiishanaas shaurajaas ielinjaas un vaporetto izmantoshana par briivu...ahh Neapole!!!ES miilu Neapoli!Can't get enough..;)Draugi gan ieteica nemaldiities pa spaanju kvartaaliem, bet tur ir tik fascineejosh haoss, gandriiz kaa manaa istabaa...:))) Peec Neapoles ielu skjeersoshanas fenomeniem neviena satiksme mani vairs neuztrauc...protams, pirmajaas dienaas, kameer pieradu pie shaushaliigajaam auto straumeem, ik pa briitinjam saleeecos kaa tramiiga stirna..ielu tirgonji, mazie, tumshie veikalinji, Neapolieshu pizza....noteikti tur veel atgrieziishos!!!lAr valodu gan traki- ja veel Zitaalijaa speeju daudz maz iebraukt tekstaa, Neapolee vinji runaa taadaa putnu valodaa, ka nesapratu ne velna..;(( Sorrento-tipisks briivdienu kuurorts, absinta deelj praktiski izkuupeejis no praata...Pompeii-skumjsh atgaadinaajums, ka cilveekam tomeer ne vienmeer pieder peedeejais vaards...Veelaak nedeelju pavadiiju dazhaas Calabria's pludmalees, niraam un braucaam ar katamaraaniem gar klintiim, tirkiizzils uudens, zemuudens alas...ah..Roma-man bija ekselents gids, kas mani izraava cauri visiem apskates objektiem vienas dienas laikaa un peec tam vareejaam netrauceeti nodoties naktsdziives apskatei...peec kaadas nedeeljas nejaushi uz ielas satiku itaali labaakajos gados un vechuks mani veelreiz visur izvadaaja, staastiidams veesturi un visaadus interesantus faktus, iista staigaajoshaa enciklopeedija, 5. augustaa biju lieciniece maaksliigajam sniegam Romaa...Civitavechhia-ostas pilseetinja, kur augustaa gandriiz katru vakaru bija kaads koncerts un ugunjoshana...jaa, es arii nespeeju vien nobriiniities, cik elegantas speej izskatiities itaalju sievietes gados, taa uzposushaas..Florence-pavadiiju tur tikai vienu nakti un pa acu galam redzeeju vien katedraali, zinu-nozheelojami, bet es laboshos un aizbraukshu tur veel kaadreiz..;)) Cilveeki-spontaani sirsniigi, izpaliidziigi, nemitiigi izsaka komplimentus un SMAIDA, SMAIDA, SMAIDA, smejaas, dzied liidzi raadzinjam automashiinaas, vinji zin, kaa nodziivot dziivi taa, lai veelak nekaa nebuutu zheel un labaak nozheelo izdariito kaa neizdariito...kad peec meenesha atgriezos L-jaa, bija tik gruuti adapteeties, skalji dziedaaju, skalji smeejos, laidos sarunaas ar pilniigiem sveshiniekiem, draugi bija pilniiigi paarliecinaati, ka esmu nojuugusies...bet kaa lai vinjiem paskaidro, ka taa bija Itaalija, kas dega man domaas un sirdii...to nesapratiis neviens, kas pats nav to izjutis, kaa viena mentalitaate uzvar ciinjaa ar otru.....LA VITA E' BELLA!!!!