apskati Holandi

Ir sanacis paris reizes seit ciemoties, ko teiksu, seit ir loti skaist, jauki, laipni cilveki, neredz drumus un nomaktus cilvekus, ka pie mums...Te ir labas iespejas pavadit laiku, tikai japabridina, ka naudina bus vajadziga ta pavairak, bet tas ir to verts.Te viss ir tirs un sakopts. Un kadi seit ir vilcieni!!!Ritenbraucejiem ista paradize, te ar riteniem brauc gan lieli, gan mazi, manuprat, pat uz darbu. Ko lai saka par Amsterdamu, pilseta ir skaista, bet te jabut loti uzmanigam un savas somas loti citigi javakte, savadak var sanakt nelabas lietas, visvairak jauzmanas no mulatiem. Tomer pec pilsetas apskates paliek mazliet nomacosa sajuta, ir taja daudz netiribas- gan brivi noperkamas vieglas narkotikas, gan sarkano lukturu rajons, starp citu pilnigi legals darbs. Vakaros Amsterdamas stacija var redzet zurkas skrienam. Labais-te ir daudz muzeju, ko apskatit, daudz tiltinu pari kanaliem, interesanti taksometri, skaistas majas,ari sabiedriskais transports ir tads savdabigs Kas man loti patik- stacijas ir aizliegts smeket, ja kads to megina darit, tad tulit laipni palugs to nedarit un vispar smeketaju te ir maz. Ja ir iespejams, apciemojiet Apeldornu, ta ir maza, jauka pilsetina, te ir merkaku pilsetina (briva daba skraida dazadi pertikisi, lielakie, protams, pie cilvekiem netiek laisti, bet mazakos var loti tuvu apskatit), skaista pils ar briniskigu darzu, policijas muzejs un daudz kas cits interesants (atrodas apmeram 100 km no Amsterdamas) Holande loti mil bernus, vini tiek loti lutinati, ir daudz un dazadas bernu izklaides iespejas