Latvijas viesnīcu spožums (bez posta šoreiz) III

Nezinu, vai pie vainas bija smukais laiks ārā, vai labais vīns iepriekšējā vakarā, vai arī viesnīca patiešām pārsteidzoši laba, bet esmu pilnīgi pārņemta no.... mūsu pašu Ērgļu viesnīcas, kas tā arī saucas - "Ērgļi". Numuriņi kā numuriņi - gultasveļa laba, vannasistabā siltā grīda, kas nodrošina spēju komfortsajūtas uzlabojumu, brokastis it kā tikpat standarta kā manis iepriekš aprakstītajā Aparjodā, bet... Bet! Tiiik viesmīlīgu personālu, ar tiiik brīnišķīgu smaidu, pie tam visās sejās, nudien nebija gadīties redzēt. Un es esmu redzējusi daudz smaidu - vēsus, profesionālus, pat sirsnīgus, bet no viesnīcas personāla - TIK šarmantus un saulainus - nudien, nekad un nekur. TĀ pasniegtas brokastis - arīdzan nekad un nekur, lai arī tā bija tikai kafija, paciņsula (laba), siers, desa, dārzeņi un augļi, un maizīte ar sviestu... Mēs jau zinām, ka bieši vien ne jau greznība nosaka labsajūtu. Šeit tam tiek sniegta īsta paraugstunda.

Nu ko lai saku. You made my day. Nu ir mums labs serviss Latvijā, ir. Ne visur, bet ir - un šī ir īsta pērle. :)