'"Jāņi" Polijā

: ) zinu, ka daudziem Poliju saistās ar valsti, kurai vienmēr jābrauc cauri, lai tiktu kaut kur tālāk, bet tur tik tiesam bija lieliski !! Pirmaja diena tikam līdz Wolfschanze jeb vilkumidzenim... tur pirmo reizi ieraudziju istus bunkurus, kā arī ēku, kurā mēģināja uzspridzināt Hitleru (no tās gan diži daudz nebija palicis pāri : )) uTT. Nakamjā dienā jau tiekam lidz pat kūrorta pilsētai Sopotai - var pielīdzināt mūsu Jurmalai, vakarā esam Viesnīcā "Orlē" (atrodas uz salas), kur pavadām divas naktis - jūra, naksnīgas peldes, vietējais viesnīcas nakts klubs, volejbols, necerēti veiksmīga dzintaru meklēšana un divu saullēktu sagaidīšana... Jāņu sagaidīšana izvērtās nedaudz savādāk, bet netrūka ne alus, ne deju - nedaudz pietruka meiga.... : ) Viesnica vel bija privatais naktsklubs : ) un iespaidiga 90% virieshu konference iebrauca nakamas dienas rita.... he he bija jautri. ...... varbut nebija gluzi detalizēts celojuma apraksts, bet iespaidu izklasts jau nu noteikti.. PS drizuma galerija vajadzetu but ari bildem : )