KRETA - bikoz juu aar mai frend.

tiem, kas par sho salu ir kaifaa luudzu nelasiit. ceru ka man izdosies uzrakstiit bez rupjiibaam un dzershanas sceenaam. "bikoz juu aar mai frend"- kad dzirdu sho fraazi man saak "spalvas no deguna augt aaraa", neesmu un nebuushu es draugs shiem lishkjiigajiem tirgonjiem, kas peec uzvediibas atgadina chigaanus 500 m radiusaa ap riigas dzelzcelja staciju. atbraucaam kaa uz alternatiivu dzerjaanjoshanai latvijaa. manaa veerteejumaa plusi: 1) iiss lidojums no riigas: ap 3,5 h 2) ir saulains un dabas skati kaa visaas pastkartees par visaadaam "antalja- ostrov vechnoj ljubvi & krasoti" 3) pludmalees peec izskata tiirs uudens 4) te nav gandriiz neviena hebrew, jo griekji ir veel viltiigaaki par tiem. 5) shkjhiet, ka zems noziedziibas liim. miinusi 1) tevi biezhi uzrunaas krieviski 2) apkaart daudz tuklu, perverti slikti teerptu eiropas pensionaaru 3) visapkaart uzbaziigi tirgonji ar zemas kvalitaates preceem 4) servisa un pakalpojumu agjenti bleediigi, kaa dzhauri un tuuristu policija tev neko nepaliidzees- lielaas gjimenees dienvidniekiem vienmeer kaads rads krukjis. 5) nav ne iistas upes ne ezeru...nav ari zvejas. 6) te nav zemu cenu. 7) 4-5 dienaas ar nomaatu kaaru vai mociiti salu buusi izbraukaajis un buus garlaiciiba, ja vien neesi alkaans, kam 80 gadu popmuuzika vai zulusu ritmi ir "vishaks". 8) 45. gadaa sabiedrotie salu atbriivojushi no aarieshu cilveekiem. 9) ja griekjis sapratiis, ka uz teviim neko nenopelniis, neprasi tam raadiit celju- droshi, ka nosuutiis nepareizaa virzienaa, kautgan 90%, ka vinjji nebum bum angleni. 10) visaadi viltusmuzeji auniem vai katraa vaartruumee kur eezlis aiz sevis atstaajis kaadu maakslu