Divas piesātinātas dienas Tartu

Ja vēlaties izrauties uz pāris dienām no ikdienas pelēcības un netērēt daudz naudiņas, dodieties uz Tartu! Tartu ir pilsēta, kur būs interesanti gan lieliem, gan maziem. Ceļotāji- 2 pieaugušie, divi bērni (4 un 9g.vec.) Maršruts Liepāja- Tartu- Liepāja Braucām ar savu auto- Opel Combo benzīns/gāze Pirmā diena. Ap 11:00 ieradāmies Tartu. Pirmā vieta, kuru apmeklējām bija zinātnes centrs AHHAA. www.ahhaa.ee Adrese: Sadama iela 1, Tartu. Ļoti , ļoti interesanta un aizraujoša vieta. Redzējām, kā izšķiļas īsts cālītis, izprovējām brīvo kritienu un visu pārējo, ko sniedz AHHAA. Pavadījām tur pusi dienas. Otru pusi dienas atpūtāmies Aura akvaparkā ( www.aurakeskus.ee), kurš atrodas pavisam tuvu AHHAA, adrese: Turu iela 10, Tartu. Akvaparks ir salīdzinoši neliels, bet pilnīgi pietiekošs- ir viss vajadzīgais:) Šajā akvaparkā ģērbtuves, dušas un sauna vīriešiem un sievietēm ir atsevišķi. Jau iepriekš bijām norezervējuši ģimenes numuriņu viesnīcā Kambja hotel (www.kambjahotell.ee), kurš atrodas ap 15km no Tartu pilsētas. Šo vietu neiesaku- viesnīca it kā jauna, bet apkārtne pilnīgi garām, brokastis trūcīgas un ne visai garšīgas, tāda lētuma piegarša... Bet nu tas tā, ja grib pa lētu naudiņu pārnakšņot, tad var dažas nianses pieciest:) Katrā gadījumā, mums tās dažas nebūšanas ceļojumu nesabojāja:) Otrā diena. Šodien mums paredzēts apmeklēt rotaļlietu muzeju. Bet tā kā muzejs svētdienā strādā tikai no 11:00, pastaigājam pa pilsētu. Garām sanāk iet botāniskajam dārzam. Tā kā iepriekš nebiju tādā vietā bijusi, izstaigājām, gan iekštelpas, gan āra dārzu. Un tad jau devāmies tālāk uz rotaļlietu muzeju. Adrese: Lutsu 8, Tartu. www.mm.ee super jauka un mīļa vieta:) Mums ļoti patika:) Pēc izklaidēm bijām izsalkuši, tādēļ devāmies raitā solī uz itāļu krodziņu La Dolce Vita. adrese: Kompanii 10, Tartu. Mmmm, bija garšīgi un porcijas tik lielas, ka knapi noēst varējām! Vēl neliela pastaiga pa pilsētu, mazs šopings un laiks uz māju pusi! Izdevumi: AHHAA- ģimenes biļete (2 pieaugušie un 2 bērni) 26Euro uz visu dienu- ja vēlas, variet iekšā un laukā no AHHAA Aura akvaparks- 20Euro uz visu dienu (ja uzrādat AHHAA tās pašas dienas ieejas biļeti, 20% atlaide. Botāniskais dārzs- 5Euro Rotaļlietu muzejs 10Euro Viesnīca- 58Euro Ēšana- 80Euro Degviela- gāze 32Ls (labāk gāzi iepildīt LV pusē, jo Igaunijā gāzes uzpildes stacijas ir reti) Kopā nobraukti 960km.