Brisele

Ta ka pie mums brauc loti daudz turistu "jauki pavadit" kadu weekendu, ari jauna gada brivdienas nebutu nekads iznemums, domaju, ka izrauties no arzemnieku parpilditas vecrigas, visvienkarsakais veids laikam aizbraukt kaut kur, domats darits, sazvanijamies ar draugu, nopirku biletes Riga- Brisele, Brisele -Riga, 2,5 st un es jau esmu vecaja eiropa. ir 8:45 no rita, ko darit? protams, jaapskata pilseta. pirmais ko apskatijam "dzelzs bumbas", auksti ta ka riga, neviena cilveka, jauki, ok, pastaigajamies 10 min, nobildejamies, braucam uz centru, curojosais puisitis, centr laukums u.t.t. skaisti, bet auksti. nakosaja diena sniga ta ka belgija parasti nesnigst, masinas brauc ar atrumu 30 km, vispar var teikt ka brauc loti uzmanigi un pareizi, piespradzejas pat aizmug sedeklos. loti interesants pilsetas apskates stils, braucam braucam uz 1 min izkapjam no masinas, nobildejamies, braucam talak, ta mes atskatijam, eiroparlamanta, eirokomisijas, karalpils ekas, miligu arku, zel neizdevas apskatit zinatn muzeju, jo bija slegts. dazreiz pat izkapt no masinas negribejas, atveram logu, nofotografejam un ir labi. nu ta laikam oficiala dala ar to ari beidzas, tagad interesantakais, PARTY, sakam majas, pad virzamies uz dali baru un tad uz klubu, kluba daudz "siko"(< 20 gadi), bet ta ka jau katra kluba, pilns ar cilvekiem, standarta muzika, drinks. laikam jau katra lielpilseta ir kaut kas lidzigs, ar ko tad brisele ir atskiriga, pimkart, ALUS, nacionlais dzeriens, bijam viena bara, kur ir ap 200 skirnu alus, pudeles un izlejamais, atzisos godigi, neesmu nekada alus fane, tomer kirsu, bananu, upenu alus ir tiesam garsigs, bet visvairak man garsoja TANGO alus ar grenadinu, mmmm. kas vel, protams, sokolade, bet tas man ipasi neintereseja, kaut gan sokoldes struklakas veikalu logos piesaista garamgajeju skatienus un vel vafeles, paproveju ir ok. tusejamies ar vietejiem jauniesiem 22-24 gadi, loti jauki mani pienema, bet ta ka visi runa francu, bet es tik anglu, vispar ar anglu valodu belgija ir ta ka ir. un vel tur viniem pienemt satiekoties 1 reizi sabucoties uz vaiga, ta gan nav nekada buca, vairak ka vaigu pieskariens.