Saule, palmas, pludmale, tuksnesis un Ras Al Khaimah...

Man bija taa vienreizeeja iespeeja 2006.gadu sagaidiit Araabu Emiraatos.... Pirms celjojuma es un mana gjimene zinaajaam pamaz par sho briiniskjiigo zemi, ja nu vieniigi to, ka shii ir viena no bagaataakajaam valstiim pasaulee ar savdabiigu kultuuru un religjiskajiem uzskatiem. Tad nu luuk - aizbraucaam, ieraudziijaam un ienjeemaam! Viss saakas ar ekskursiju cauri Dubajai. Pilseeta vienkaarshi milziiga un ir gruuti aprakstiit savaes emocijas... man taa palikusi atminjaa ar interesantu un savdabiigu arhitektuuru, nemeerigi krutiem autinjiem, bliivu satiksmi un traku naktsdziivi :) Izbraucot cauri Dubajai (dziivojaam 86 km no taas) peec 45!!! minuuteem (businjsh stiepa uz 140 km/h ar visu piekabi, piekrautu ar koferiem) nonaacaam pilseetaa Ras Al Khaimah, kuraa tad arii 10 dienas dziivojaam. Pilseeta uzcelta vienkaarshi starp kalniem - tuksnesha viduu! Hilton 5 zvaigznju viesniica ar personiigo Beach club... 32 graadi aiz vieniicas loga un uudens kaa piens okeaanaa! Pirmaas paaris dienas pagaaja iepaziistoties ar pilseetu (veikali, tirdzinji utt.). Ja kaajas nav loterijaa vineetas, tad iesaku njemt taxi, jo lielos gabalus staigaajot vakaraa negribas vairs dariit neko! Taxi, starpcitu - par kapeikaam! Pa 1Ls vareejam norullet padsmit kilometrus! Veelaak gan saprataam, ka leetaak sanaaks noiireet mashiinu un pashiem izbraukaat valsti krustu skjeersu, ko arii izdariijaam! Dubaju pat 2x reizes izbraucaam bez kartes! Samaldijaamies, bet slaveno viesniicu - buru atradaam, kaa arii ar klubu lokaacijas vietaam probleemu nebija! :) Man jau vissvaitraak atminjaa paliks klubs Trilogy, pilii blakus Burt Al Arab... nodevaam pa mello! Asu izjuutu cieniitaajiem - iesaku pameeginaat izbraucienus ar kvadracikliem pa tuksnesi! Tas bija to veerts! Stundas cena - 25Ls. Mums sanaaca pusstundu parullet pa gaismu un pusstundu pa pilniigi mellu tumsu! Veiniigais jaauzmanaas no tikko sapuustaam kaapaam, skorpioniem un chuuskaam.... :) bet taa visumaa ir labs action! Panjem moci un brauc tuksnesii, kur acis raada! Taa luuk! Tas taa iisumaa viss! Ja kas siikaak interesee - bljaujiet! Vieniigais, ko der atcereeties - Araabiem nepatiik, ka vinjus fotjee Uz ielas nedriikst atrasties dulkjii, jo vari izraidiit no valsts 90% no iedziivotaajiem perfekti runaa angliski Naktiis var tuseet kur gribi - no danger! Da kaut vai ar miljonu padusee! Neviens tevi neaiztiks! Vienreiz muuzhaa ko taadu ir veerts izbaudiit un redzeet! Latvijaa jau arii nav slikti :) Maajas ir un paliek maajas - tikai + 32 te reti sanaak pabaudiit. Tur +32 ir ziema, jo juulijaa var sakjert liidz pat + 50/60! Turaas! p.s - peec laicinja arii kaadu bildi iemetiishu galerijaa! Ex