Celojums uz Odesu

Es biju aizbraucis uz Odesu no 15-27 oktobrim (2007 gadaa). Aizbraucu loti leeti uz turieni. Lidmashina turp un atpakal maksaaja ap 70 Ls. Dzivoju sanatorijaa, loti skaistaa vietaa, un viena diena sanatorijaa maksaaja apmeram 14 Ls. Cenaa iekshaa dziivoshana, 3x edinashana un proceduuras. Jasaka ka sanatorija pieder "MČS Ukraina" vadiibai un taapeec sheit atpushas un aarstejas tikai shaa dienesta darbinieki ar neretiem izneemumiem. Tieshi taapeec ar dailaa dzimuma paarstaaveem sheit ir pashvaakaak ja brauc viens. Personaals loti laipns, pat paaraak laipns. Edinashana bez izveeles, bet baroja loti labi. Pat visu nevareeja apeest. reizeem pat brokastiis ikri bija. Ar proceduuraam gan taa pashvaakaak. Pie mums taas Latvijaa ir daudz augstaakaa liimenii. Loti problemaatisks Odesaa ir sabiedriskais transports. Uz pieturaam rakstiits intervaals tramvajam un trolejbusam apm. 15 min bet faktiski var gaidiit liidz pat pusstundai. Vislielaakaas probleemas ir vakaros, kad peec kaada pasakuma apmeklejuma veelies atgriesties naktsmiitnees. Un it sevishki veel gruutaak ir tad ja jaabrauc ar paarseeshanos. Odesaa var izmantot taksi. Cena aizbraukt np pilsetas centra liidz pilsetas nomalei bus no 30-50 grivnaam, tachu naaksies staigaat un vaicaat cenu pie dazhaadiem taksistiem jo tikliidz taksists izdzirdees akcentu tavaa balsii (vini loti labi atskir cilveeku peec izrunas vai tas ir no Ukrainas jeb arii no Krievijas, nemaz nerunajot par citaam valstiim) uzreiz cena pacelsies pat 3x.... Kad iebraucu Odesaa taksists man uzreiz paprasija 150 grivnas no lidostas lidz centram tachu lidmashinaa iepazinos ar vienu sievieti kura Odesaa dzivoja un taa uzreiz sarunaaja man taksi pa 25 grivnaam!!!!!!! Starp citu, 10 grivnas ir apmeram + - viens lats. Vismaz taads kurss bija kad es braucu. Odesa kaa jau minejushi citi cilveeki ir loti skaista pilseta. Diemzheel loti daarga. pashi Odesieshi saka ka taa esot visdaargaakaa pilseta visaa Ukrainaa. Cenas pilsetas centraa tadas pashas kaa muusu Latvijas veikalos (kas prieksh Ukrainas ir daargi). ja esiet Odesaa obligaati apmekleejiet shaadus objektus: 1. Potjomkina kaapnes (trepes) 2. Operas teaatri (Otrais skaistaakais visaa pasaulee) 3. Arkaadija parku 4. Delfinaariju 5. Odesas centraalo ielu- Deribasovskoju 6. Katakombas- pazemes ejas kas stiepjas pa visu odesu 3000 km garumaa. Loti skaista ir arii Sarkanaa viesnica, diemzheel pashlaik vina ir remontaa :( Sanatorija, kuraa es dzivoju rikoja loti daudz ekskursijas. Piedevaam letas. Odesaa loti ir jaauzmanaas no kabatzagliem. Izvilks macinu ka nemetaas. Kaut gan Rigaa to pashu var izdariit. Nu ko, isumaa visu izstaastiju, ja kas jautaajams - dodiet zinu. Un ja ir veeleshanaas- nakamajaa gadaa brauciet lidz.... P.S. no sakuma gribeeju aizbraukt atpusties un paarsteeties kadaa no Krimas sanatorijaam, bet kad apzvaniju gandriz visas Odesas un Krimas sanatorijas tad uzzinaju ka pati leetaakaa Krimas sanatorija ir vienaadaa cenaa ar pashu daargaako Odesas sanatoriju un tas man nebija pa kabatai tapec braucu uz Odesu