Paradiize...

Itaalijaa biju diezgan sen, bet veeljoprojaam sho celjojumu atceros ljoti labi. Izkaapaam no autobusa un bija vnk nezjeeliigi karsts...staigaajaam apkaart ar uudens pudeli rokaas. Palika pa karstu apseedaameis eenaa bet tik un taa tur bija nezjeeliigi karsts...Teica ka saulee ir 35C bet eenaa kaadi 25-30C.... Protams bijaam Romaa pie kolizeja, bet zjeel ka netikaam iekshaa jo mums buutu bijis jaagaida kaadas divas stundas liidz atveershanai un tad veel entaas stundas buutu bijis jaastaav rindaa... Bijaam arii Veneecija, Milaanaa un citaas ne tik slavenaas pilseetaas...Milaanaa es pat staigaaju paa slavenajaam trepeem pa kuraam parasti iet modeles un demonstree teerpus...Sajuuta bija fantastiska! :) Veneecijaa SV. Marka laukumaa bija daudz balozju kurus tuuristi baro ar kukuruuzas graudiem. Speciaali nopirku vienu pacinju, bet balozji neeeda jo laikam citi tuuristi bija jau vinjus paarbarojushi. Bijaam arii veneecijas piceerijaa kur pica bija vnk nezjeeliigi garshiiga, bet pats labaakais bija tas ka mees jau ejam prom, esam jau izgaajushi aaraa un tad atceramiem ka nebijaam samaksaajushi,neviens pakalj ar neskreeja, bet protams sirdsapzinja neljaava nesamaksaat... Ejot garaam tiem daudzajiem kanaaliem redzeejaam daudzas laivas, kuterus un viens laivas iipasnieks kutera atlseegu tureeja zem kreesla laivaa, kas man likaas ljoti diivaini, bet Itaalijaa laikam ir tik labi cillveeki kas nezog... Redzeejaam arii cilveekus kuri slepus paardod dazjaadus slavenu sominju viltojumus, redzeejaam arii kaa vinjiem pakalj dzenas policija.. :) Bija interesanti... Ja tu esi blonda meitene ar zilaam aciim tad Itaalijaa no itaalju viirieshiem atkauties nevareesi... Iesaku visiem aizbraukt uz Itaaliju!