4 dienas Hamburgā

Takā šovasar tika atklāti tiešie lidojumi no Liepājas uz Hamburgu tad domājām ka šo iespēju būtu grēks neizmantot, cena ar bija ļoti pievilcīga (2 pieaugušajiem un bērnam kopā ar nodokļiem turp un atpakaļ ap60ls) Lidojumu rezervēju mēnesi iepriekš tāpēc bija pietiekami daudz laika saplānot ko ir vērts apskatīt. Lielāko daļu info ērti varēja atrast. http://www.hamburg-tourism.de/Hotel_Hamburg___mehr.2.0.html?&no_cache=1&L=1 Lidojām septembra sākumā, bijām jau sagatavojušies uz lietainu laiku pēc gismeteo.ru prognozēm, taču par laimi viņi bija kļūdījušies un no visām 4 dienām lija tikai vienu vakaru. Pēc divu stundu veiksmīga lidojuma bijām sasnieguši Hamburgu, Takā speciāli viesnīcu biju sameklējis tuvāk lidostai, lai var aiziet ar kājām un būtu klusā rajonā. Tad uzreiz soļojām meklēt mūsu apmešanās vietu. Lai arī no lidostas tikai 10 min. gājiena atālumā, hotelis –drīzāk gan B&B tipa dzīvoklītis, atradās ļoti klusā privātmāju rajonā , lidmašīnu troksnis praktiski nebija dzirdams. Ar viesnīcas izvēli biju ļoti apmierināts (sameklēju caur booking.com http://www.booking.com/hotel/de/aparthaus-fuhlsbuttel.html?aid=100200;label=hamburg-P*oJO25VzBxjFElWBzJzmwS367962655;sid=a53e9012804ca2f63a0b4918f4a51644) Vienīgi ar metro nācās daudz pavizināties, bet sapratu, ka tas ir visērtākais un ātrākais pārvietošanās veids. Visi metro grafiki viņiem ir tik saskaņoti, ja kaut kur jābrauc ar pārsēšanos nebūs nekādu aizķeršanās, un visās pieturās uz tablo ir ērti redzams pēc cik ilga laika pienāks metro. Ja sanāk vairāk pabraukāt ar metro vai autobusiem, ieteicams nopirkt “ Hamburg card” Mums atmaksājās vairākkārtīgi jo arī gandrīz visos tūrisma objektos ar to ir atlaides, un sabiedriskais transports pa velti. Ģimenes karte 3 dienām (28 eiro) Otrajā dienā mūsu uzdevums bija apskatīt un izstaigāt botānisko parku “Planten un Blomen” un vakarā 21 tur noskatīties krāšņās muzikālās ūdens strūklakas.(tas viss pa velti) Ko arī realizējām. vienīgi vajadzēja paņemt līdzi kādu segu ko paklāt uz zālāja jo visi soliņi bija aizņemti. Zālājā droši var sēdēt, daudzi vācieši ar ģimenēm tur rīkoja pikniku. Otrajā dienā mūsu galvenais objekts bija “Miniature Wonderland” vecā spīķerī 2 stāvos izvietota miniatūra dzelzceļa un autoceļu pasaule, kur viss kustās un pārvietojās, vispār jau darbs ieguldīts tur bija baigais. Patīkami ka stāvot garajā rindā tika pa velti piedāvāti dažādi sīkumiņi. Intresants objekts bija turpat blakus šausmu teātris- šovs “Hamburg Dungeon” (ieeja no 10 gadiem) (http://www.thedungeons.com/de/hamburg-dungeon/guide.html#content) kur laikam varēja ibaudīt dažādas atrakcijas tumšajos spiķera pagrabos. Taču takā bijām ar mazu bērnu tad no šīs atrakcijas atteicāmies. Pārējo dienas daļu veltījām vecpilsētas apskatei, kura daudzviet atgādina Venēciju ļoti daudz kanālu un tiltu. Esot Eiropas pilsēta ar visvairāk tiltiem. Lai arī pēc iedzīvotāju skaita 2x lielāka par Rīgu, lielu burzmu uz ielām nemanījām. Veikali brīvdienās praktiski nestrādā.Dādas lielveikalu kastītes kā pie mums vispār nemanīju.ne centrā ne nomalē, bet īpaši jau arī nemeklēju. Centrā ir ļoti daudz veikalu pasāžu. Daudzi jau brauc te tikai uz iepirkšanos, bet mūsu gadījumā tas nebija ceļojuma mērķis, Tikai pēdējo vakaru atlicinājām veikaliem. Vel vienu dienu veltījām zooparka apmeklējumam,(1 cilvēkam zoodārzs+tropu māja 20Eiro) ir vērts apskatīt, tropu māja arīļoti interesanta ar lieliem akvārijiem krokodiliem un brīvi staigājošiem mazajiem pērtiķīšiem. Bijām arī uzbraukuši ar liftu pusnograutās baznīcas tornī. Neaceros nosaukumu, bet viņu var redzēt jau no tālienes dēļ melnā nokvēpušā torņa kas arī vienīgais ir palicis no baznīcas. Šī baznīca speciāli atstāta neatjaunota kā piemineklis no 2 pasaules kara. bijām arī pie vecā elbas tuneļa kur ar liftu laiž lejā mašīnas, turpat ir arī ostas piestātnes kur mēdz piestāt Qeen mery 2 šoreiz gan šī kuģa tur nebija. Daudz kas jau palika neapskatīts, un neizbaudīts, kā piemēram izbrauciens ar kuģīti par pilsētas daudzajiem kanāliem, bet vispār pilsēta ļoti patika, un ir vērts atgriesties. Un ļoti ērti īpaši Liepājniekiem ka jau pēc 2h esi mājās un nav jābrauc tas garais ceļš no Rīgas uz Liepāju. Lidostā mašīnu ar var ērti pa 1 ls diennaktī atstāt.