Komentējiet! Alanya - vieta kur vēlas atgriezties ikviens

Pirmo reizi uz Turciju devos 13.oktobra rītā.Pēc trīs stundu ilga lidojuma nolaidos Antālijas lidostā, kur iekāpām Tez tour autobusā kurš veda uz mūsu turpmāko atpūtas vietu Alanijā - Tivoli resort hotel &Spa. Šajā pasakainajā vietā ir draudzīgi cilvēki ar kuriem var apmainīties ar idejām un saviem piedzīvojumiem. Ieguvu daudz jaunu draugu gan no Latvijas , gan Turcijas.. Katru nakti viesnīcā ir iespēja doties uz VIVA DISCO..Kur arī gāju ar lielāko prieku un sajūsmu. Tur skan forša kluba mūzika, kuru, manuprāt izpilda talantīgi dīdžeji... Blakus viesnīcai ir pasakaina jūra, ar valdzinošu sauli un piesātinātu vasaras gaisu.Piecas dienas kuras pavadīju pilnvērtīgi aizejot uz SPA masāžu, lidojot ar parašūtu virs jūras, braucot uz banāna(tas ir gumijas pūslis kuru velk motorlaiva pa viļņiem) un ,protams, sauļoties, peldēt, aiziet uz tirgu un pakaulēties, un iegūt sev jaunus draugus un vēl un vēl daudz ko citu. Laiks visumā pagāja ātri, gribējās vairāk izjust šo neaizmirstamo piedzīvojumu vēl un vēl, kā arī atgriezties vietā kur tevi gaida un uzņem kā savējo. Ja plānojat braukt uz Turciju šī būs vieta kur vēlēsieties atgriezties kā savās otrajās mājās.