Ak cik JJJJJJJJJJAUKI!!!

Ai vēl aizvien nevaru aizmirst šo pasakaino ceļojumu. Cilvēki šaivalstī ir neticami laipni!!! Šajā pasakainajā valstī līst reizi gadā (nu protams kā jau saprati es trāpījos šajā dienā)! Šeit nekad naf bijis aukstāks par 15 grādiem. Žēl vienīgi sunīšu un kaķīšu- viņi uzskata ka šie dzīvnieciņi is šaitani(sātani). Pats jocīgākais ka kazas ēd smiltis(xe!!)... "Ala buraj"viesnīcā mēs netikām jo pat ieeja ir 50_. Tā ir pasaules labākā viesnīca 7 zvaigznes. Tieši blakus ir atrakciju parks "Wild Wadi". Pats labākais ka te nekas naf jānes. Iedomājies tik tu iekāp ūdenī tur haida matracis un baigā ūdes strāva tevi uzvelk aukšā. Arī maziem bērniņiem tur būtu ko darīt-Savā veidā tā bērnu vietiņa bija bikiņ līdzīga Līvu Akvaparkam nu bērniem bija kuģītis ,bet tomēr līdzība bija tikai k;ados3%!!! Arī pensionāriem tur bija ko daīt baseinu (viļņu un parasto) krastos bija izlikti krēsli un sauļojās, blakus bija masāža un arī veikaliņi un suvenīri ,un pārtikas tur netrūka. Ik pa stundai tur notika ūdens vūlkāna izvirdums kurā es cietu. Tas protams bija ūdens parks. ļoti skaista viesnīca bija Sārdžā "Golden beach hotel",betmēs vairāk bijām pa pludmalēm un Dubajas viesnīcā. Eh man apnika raxtīt tā kā es tur biju 14 dienas jautā man pārējo caurvēstulēm...:*