Turcija: Pamukkale, raftings, daba un jūra!! :)))

Nezinu, vai ir vērts rakstīt par Turciju. Tur jau daudzi pabijuši, es tai skaitā 2004.gada augustā. Biju tur 10 dienas, un tad pie viņiem bija "slikts laiks". Tas izpaudās apmēram +25-30 grādi un nedaudz mākonīšu. Nu, kā pie mums vasarā! :) Patiesībā, kad es biju Maltā, tur tiešām bija KARSTI, bet Turcijā ir normāli, vismaz man tā likās. Tātad Turcijā apmetāmies Kemerā viesnīcā "Ozkaymak Marine". No tās avrēja pat ārā neiet, tāpat varēja labi izklaidēties, jo tur bija viss!! Veikali, pirtis, baseini, ēdiens cauru diennakti, TV...utt. Lai gan uz 5 zv.nevelk :)) Par jūru runāt nav vērts....silta, dzidra un sāļa, ļoooti sāļa! Man patika peldēt tajās vietās, kur bija klinšains. Tur līdām ūdenī no lieliem akmeņiem un uzreiz bija dziļš. Sāļā ūdenī mazākas iespējas noslīkt, tāpēc bija ļoti viegli peldēt! :) Galvenais iespaids bija raftings!! Sākumā baidījos braukt pa strauju kalnu upi 14 km, ar divvietīgo kajaku, bet tad mani pierunāja. Nav vfērts braukt ar 6-vietīgo!! Tas nav tik interesanti, bet ar 2-vietīgo ir ekstrēmi un aizraujoši! Mēs ne reizi nenokritām, bet efekts bija super! :) Braucām kādas 3 st., pa ceļam izkāpām paēst un paspēlēt spēli ar airiem. Bija jautri! Vēl ceļā man bija neaizmirstams iespaids: uz klints stāvēja kalnu kazas, nekustīgas un kā uzzīmētas. Žēl, ka man līdzi nebija fotoaparāta! Skats bija kā glezna!! :) Pamukkale....jā, tas ir jāredz, to nevar aprakstīt!! :) viss balts kā sniegā, bet tas "sniegs" ir akmeņains un silts. Mums teica, ka kālija sāls, bet te daži saka, ka kalcijs. Es ticu tam, ko pati dzirdēju :) Tur mēs arī satapām kamieļus, kuri ved cilvēkus augšup baltajā kalnā, bet mums bioja žēl dzīvnieciņu mocīt. Pāsi turki pret viņiem slikti izturas. Turpat apmeklējām Kleopatras baseinu ar īstu minerālūdeni, kurā visi peldējās. Tur varot palikt par 6 gadiem jaunāks, tāpēc pilns ar sievietēm...un bērniem, kuri laikam cer vispār atgriezties mammas vēderā!! :)) he he Apmeklējām Akvaparku, kurā bija kādi 14 kalniņi! Tur var pavadīt veselu dienu, un tāpat būs par maz, jo izklaidējoties tu atgriezies bērnībā, un gribas vēl un vēl braukt lejā no tiem daudzajiem un dažādajiem kalniņiem!! Jā...tur pat auga banānkoks ar pusgataviem banāniem :))) Ar jahtu braucām uz Kekovu skatīties nogrimušo pilsētu. No jahtas varēja lekt ūdenī un peldēties, klāt vienmēr piebrauc turks ar skūteri un piedāvā izbraukt! :)) Protams, par maksu, bet apkalpošana ir pat jūras dziļumā! :)) Bijām pilsētās Demre un Myra. Iesaku apmeklēt, jo tās ir senas un interesantas pilsētas. Myrā klintīs ir iebūvētas kapenes. Turcijā ir daudz košu ziedu! Ļoti košu! Tāpat ir daudz amfiteātru un visādu citu vēsturisku objektu... Ir vērts, braucot uz Turciju, apmeklēt oniksa veikalus, kur apstrādā šo akmeni, bet ir jāskatās pēc cenas, jo vienā veikalā oniksa ola maksā pat 3x dārgāk nekā citā. Vēl es izbaudīju turku pirtis. Liela telpa visa no marmora, visur sienās ūdens krāni, no kuriem visu laiku tek ūdens. Iekšā ir ļoti sutīgs un mitrs gaiss, un līdz ar to neliekas tik karsts. Ir vērts izmēģināt masāžas - mums ar speciāliem cimdiņiem noskribināja nost visu veco ādu! Ticiet man, tās ir daudz un katram! :)) Pēc tam mūs aplipināja ar smaržīgām putām no speciālām ziepēm, un tad sajūta ir tik svaiga un tīra!! Pat pēc lielākās mazgāšanās vannā tādas sajūtas nebūs!! :) Vispār Turcija man palika atmiņā ar jau aprakstīto, ar kalniem, kas ir visur un sniedzas līdz pat debesīm, un ar dabu.... Vienīgais, kas man nepatika, tie ir turki - pārāk jau nu uzmācīgi, hiperaktīvi un reizēm nepieklājīgi!! Bet tādi ir tie dienvidnieki!! :))