Monaco burvība

Diez vai es te gribētu dzīvot, jo vajadzētu būt pārāk biezam lai atļautos te ilgi uzturēties, bet nu iebraukšana šajā valstī bez maksas tā kā apciemot var droši :) Tā arī mēs... Monaco bija iecerēts apciemot braucot atpakaļ no Portugāles... bija izvēle Monaco vai Kannas, bet nu priecīgs esmu par to ka tā bija Monaco. plkst. 1 naktī un tuvojamies Monaco, par to galīgi nekas neliecina, jo lavierēšana pa šaurajām ieliņām nerada sajūtu par slavenās valstiņas tuvošanos... un te pēkšņi aiz līkuma parādās Monaco robežkontrole... Kaadi 4 viiri - baltos, juurniekiem liidziigos kostiimos staav un pljaapaa savaa starpaa... bremzeet....nebremzeet... hmmm... tikai viens taa atskataas uz muusu tuvoshanos, bet nu aizveershas... taa arrii nopratu, interese nekaada un nesamazinot aatrumu dodos iekshaa..... Ielinjas jau nu shausmiigi mazinjas, liekas ka ar neko lielaaku par businju te nemaz nevar izbraukt... liikumos mashiinas viena otrai dod celju, jo tos tik vienkaarshi nemaz nevar izbraukt... kaapumi un lejas un taa uz priekshu.. ielinjas krustaam shkeersaam, bet nu sajuuta taada ka Monaco nemaz nav lielaaks par dzimto Bauskas pilseetu.... Monaco izskataas iekljauts puslokaa kur pa vidu novietne jahtaam un apkaart staavos pauguros saceltas pilju pilis, greznie Kazino, spilgti ugunji utt... acis vien apžilbst pirmajā momentā.... Jahtas protams labu labaas, bet visvairaak palieli burinieki - balti spiidiigi un stalti vērshas valstinjas viduu.... nakts vidus jau plkst 2 naktii bet nu kaut kaada dziiviiba veel ir... pa pilseetu braukaa tikai jaunaakaas klases mashiinas, no kuraam vismaz pusi nezinaaju ka taadas vispaar izlaiztas paardoshanaa.... Porshe boxter un 911 tur jau bija pienjemta lieta kaa pie mums 90 un 100 audi... Pilseeta pati ljoti tiira, neviena atkrituma zemee, pat cigaretes filtri nemeetaajas..... katra maaja(driizaak pilis), kazino utt.. izrotaatas kaa ziemassveetku egliites, viss spiid un laistaas... paraadaas pa kaadam viiram uzvalkaa kursh iet, vai naak no Kazino... sievietes glaunaas vakarkleitaas.. utt... ejot paari ielai sadzirdu arii plashaas Krievijas kaiminju... kaut gan par to arii iipashi nebriinos.... Izstaigaajam krustaam shkeersaam, apskatam F1 tuneli utt... nonaakam kaadaa parkaa ar struuklakaam, skaistiem augiem un neviena cilveeka... pret parku paveraas skats uz lielu Pilij liidziigu Kazino eeku... ik pa mirklim piebrauz kaadi melni limuziini, sveicars pieskrien atveert durvis un naudiigais puisis var uzsaakt savu vakara gaajienu.... Nu skats kaa pie starpvalstu viesu pienjemshanas pie prezidentes, tikai tas kazino daudz skaistaaks par muusu prezidentes pili izskatiijaas.... Skaisti jau, bet viss paaraak paarspiileets, paarkraashnots utt... tomeer ja sirdij vajag sho grezniibu, padziivot industriaalajaa paradiizee, tad droshi var apciemot Monaco...