marokas exspedicija

nu varetu sakt ar to, ka decembri izdomaju viens pats aizlaist uz maroku, neka visu muzu sapnoju aizbraukt uz afriku, tatad celojums sakas anglija, kur starp citu stradaju jau gadu, un pirmo atvalinajumu izdomaju pavadit afrika, biletes cena no anglijas uz maroku ir neiedomajami leta, 25 paundi izmaksaja uz vienu pusi, apmeram 20 ls, tas ir. iekapu lidmasina un ar tricosiem kauliem lidoju,nezinot kas un ka tur ir, tad kad nosedamies marrakesa,no auksas bija redzams tikai klajs tuksums, itka vis butu izmiris, un prieksa milzigi kalni, nosedamies, tatad jalec ara, izlecu, skatos tris lidmasinas tik pa visu lidostu, nodomaju kada elle es esu ticis, izeju ara no lidostas, taksu jura stav, tik veci.kad likas motori izkritis, nu labi nemam pirmo taksi kas pie rokas, nosaucu viesnicu, un vins nomurmina ka zinot kur tada atrodas, saka brauciens maksas 20 dirhami, ja kas 20 dirhami ir 2 eiro. aizved lidz galam un tad jau prasa 100 dirhami, nodomaju, kas vins ahujel, nu taka isti nezinaju naudas vertibu,nosplavos un iedevu ar, ieeju tai viesnica, uzradu visus rezervacijas papirus, un vins man pasaka ka neesu neko rezervejis, ideots riktigs, bet pa laimi vareju rezervet uz vietas un samaksat, nakamais solis jaatrod kur paest, tas gan bija viegli, resturani uz katras malas, paaedu,starp citu ne visai leti, un domaju ko talak, ta domajot pagaja diena, drusku saka jau apnikt, tik lidz izeju ara, peksni piepeld pilns ar sakaliem,kas tev piedava nopirkt viasadus kramus, ik uz sola kads skrien pakal, nu ta apbesijas, ka jau saka gribeties atpakal braukt, nu labi sezu jau otro dienu viesnicas baraa. sak jau piegriesties ta niksana, ta sezot un malkojot alu, sapazinos ar vienu forsu cilveku no holandes, kurs starp citu nacis no marokas, visu bermibu vins nodzivojis maroka, tapec nesudigi zinaja visas vietejas valodas, tai skaita anglu, ta mes sakam satuset, iedzeram pa allum, un izdomajam uz klubiem aiziet, domats darits, klubu tik daudz, ka matu man uz galvas, aizejam uz vienu, tad nakamo, un ta talak, lidz rits, marokaniesiem ir daudzi prikoligi likumos neka pie mums eiropa, pirmais vini nedrikst dzert, ja ka tad, pilni bari ar viniem, un visi vafeles, protams ja vinus menti noker. cietums garentets, otrs ja neesi precejies tad ar to meiteni nedriksti pat staigat kopa, kur nu vel gulet ar vinu, cietums tad garentets, lai gan tur ielenes ir pa pilno,diez kapec, parasi vinas visas uzturas baros vai klubos, tresais, ja tev ir ierocis, sedesi ka likts neprasot pat neko, tatad esam jau gandriz nedelu notusejusi pa marrakesu, doma doties kur talak, casablanka vai agadira, beigu beigas palikam pie agadiras, braucam uz autoostu, un nu jau taksists vais neprasa 100 dirhamus, bet gan 10, kapec, tapec ka braucu tak ar savu comu no holandes, un vinam maksu prasija ka no vieteja iedzivotaja, sagaidam autinu laizam uz agadiru, 3 stumdas apmeram braucam, bet nu ainavas bija satriecosas, kalni un ielejas visur kur skaties, soreiz noirejam apartamentus uz 3 d. nu jau kopa ar draugu no holandes . vis super, pienak nakts, klubs galva atkal, aizejam uz klubu ietuset, ir klubs ir vecenes, vins katru otro nakti kadu veceni no kluba aizvilka uz moteli, tas vinam izmaksa apmeram no 300 lidz 500 dirhami nakti, rekiniet pasi, no 30 lidz 50 eiro. pienak laiks iet uz majam un sis jau veceni vienu 19g. savacis, smuku starpcitu. man ar viena piesejas uz lidz brauksanu, bet es ta lenam atsejos no vinas, aizlaizam uz majam ar taksi, kur bijis ku ne, menti izlec no busina, sudi vaga, sak izprasnat, pa meiteni kapec vina ir ar mums, ka jau krietni iedzeris, es saku uz viniem skali kliegt, galvenais sie nesuda angliski nerubi, nu labi, manu daraugu jau sedina busina ieksa lai vestu uz menteni, man ar driz metis ieksa, nu ko lai dara, saku atkal uz siem baurot, kautka aizgaja runa pa naudu un sie tikai visu laiku atkartoja mani,mani, ilgi jau nebija jadoma lai saprastu ko vini ar to domaja aizskrienu pie sava drauga, saku ka sie grib naudu, sis izlec no busina aizmugures ara,pie vaditaja klat, izvelk maku, un dod 50 dirhamus, sie saka, uz cietumu braucam, sis uzreiz drusku vel parskaita naudu un nu jau 200 dr, dod, sie uzreiz,lai jums jauka nakts, un pazuda tik pat ari cik ieradas, nu vis bumbas, balite var turpinaties, ooonnneeee, vecene no bailem so atsuja un iet majas, nu tad neko ejam gulet pec paris aliniem. pienak rits, gribetos kur pabraukat, nu ok, panemam masinu noma, laizam no agadiras, uz saucamo sudraba pilsetu, tiznit,, 2h. ko braukt, bija intresanti, daudzkur piestajam, sapirkos daudz sudrabu, visai leti, dodamies atpakal, kur gadijas kur ne menti mus aptur, suds, sak prasit pa aizmugurejam gaismam kapec nedeg, bet nau jau musu autins, saka bus sods jamaksa, paprasa vel papirus, nu vaks, kaukas nau vel ritigi ar papiriem,sanak itka zagts autins,, velns,,,, sudi atkal, stumdu nostavejam un beigas vins uzprasija lai vinam samaksa, tad varesim braukt, nu super policisti korumpanti, labi samaksajam 100 dirhami apmeram, raujam vagu, esam atkal savos apartamentos un vis ir super, nu ta apmeram 2 ned, tur nodzivoju, ta teikt, variju meslus, bija forsi, bet ieteiksu nekad, nekad nebraukt uz turistu pilsetam piem, ka marrakesa, vietejo uzbaziba ir neiedomajama, atputa parvertisies elle, agadira bija vienkarsi superigaka vieta visa maroka, cilveki neuzbazas, un pati pilseta ir apbrinojami skaista, aizbrauksu tur vel kadreiz, nu jau ar savu draugu no holandes. cau