Ne gala ne malas...

Tas bija neaizmirstams celojums, nezinu, gan iisti kaapeec, vai to iespaidu deel, ko guvu redzot Sanktpeterburgu, vai arii Latvijas - Krivijas futbola speelees deel, bet laikam jau viss kopaa!Es pat nezinu ar ko saakt , laikam jau ar to, ka 3dienas ir daudz par maz, lai visu apskatiitu, tur vajaa vismaz nedeelu!Viss ir tik nenormaali liels un plass, tu brauc un brauc un joprojaam nekam nav beigu, ir tikkai turpinaajums... Tacu kaut arii arhitektuura ir vienkaarsi fantastiska, tomeer varu teikt, Petradvarec ir vieta, kas ir jaaredz obligaati!Ermitaaza, bazniicas, Aurora tiltu pacelsana naktiis, naktsdziive, tradicionaalaa krievu virtuve un žiguļi for ever!:)Savaa muuzaa nevareeju iedomaaties, ka 2005,gadaa aizbraucot uz kaadu valsti es redzeesu uz ielaam 70% lada automasiinas,kas ir sagrabeejusas liidz beidzamajam, katra 20 automasiina uz ielas brauc bez auto numura, taksometri ir VOLGAS!Nezinaaju smieties vai nosausminaaties, ka tur tomeer ir saglabaajies komunisms tik redzamaa formaa!Ta ir kontrastu pilseeta, veikalins, kas no aarpuses ir pilniigi necils un skiet, ka taa ir maza bodiite, ieejot ieksaa,atkaraas zoklis, jo ieksaa ir taads veikals, kaa pils - milziigs ar taadu arhitektuuru!Arii cilveeki ir dalaami tikai divaas kategorijaas :bagaaties un nabagie, vidusslaana nav!Raksturos tiesi tas pats, vai nu loti, loti, loti pretiimnaakosi vai arii pilniigi aukstasinu cilveeki, kuri ieniist tuuristus! Atrast, kur labi paeest ir gruuti, un tas maksaa LOTI dargi! Taa kaa biaam arii uz futbolu, tad bija taa iespeeja izbaudiit liidzjuteeju trakos gaajienus, atmosfeeru stadionaa un noveerteet milicijas darbu, radaas gan iespaids, ka Sanktpeeterburgaa par milisi var kluut jebkurs, jo 50% no viniem neizskatiijaas, ka buutu vareejusi iztureet fizikos paarbaudiijumus, pietam arii vinu dienesta auto bija vecs, saruseejis žiguliitis!Ko lai saku, tas viss ir jaaredz, lai saprastu par ko es te staastu, jo emocijas ir grandiiozas!Aizbrauciet, tas ir to veerts!:)