Tenerife 6

Izcili, Izcili, Izcili! Šodienas piedzīvojums un visnotaļ līdz šim labākā diena Tenerifē tika pavadīta uz jahtas. "boat trip"! Beidzot arī laikapstākļi palutināja un saulīte ne uz mirkli neatstāja līksmos braucējus. Brauciens sākās no ostas : Puerto Colon un uz klāja mūs sagaidīja viesmīlīgs kapteinis ar tekstu: "Jums šodien ir brīvdiena, atpūtieties, ja ko gribat, tik prasiet man un jahta šodien brauciena laikā ir jūsu mājas, jūtaties ērti!" Kolosāli, i tā i bija. Ne par ko nebija jāraizējas, pat uzkodas un dzērieni tika pasniegti! Lieliski. Brauciena kopējais ilgums bija aptuveni 2 h un 30 min. Protams gribētos jau uz jahtas visu dienu pavadīt, bet arī ar tām 2 ar pus h bija pietiekami lai gūtu enerģiju atlikušajai dienai un domājams pat nedēļai, ar šādām emocijām... mmm :) Vispirms devāmies delfīnus lūkoties, un atradām ar, krietni daudz visapkārt viņu bija, tik pamanīt spuru, kas uz mirkli iznirst no ūdens. Skaisti. Sinhroni 3 delfīni vienlaikus iznira saulītē (protams ovācijas - ouuuuuuu) un atkal pazuda Okeāna dzelmē, līdz citā vietā atkal (re re !! skat - tur!!!) aplaimoja ar savu atlētisko nirienu augšup! Nākamais piedzīvojums - dodamies pie vaļiem . Viens mazulītis (te vairākas sugas ar viņiem, neatceros, kurš no visiem bija šis.) - aptuveni 4 m it nemaz no mums nebaidījās un līgani peldēja līdzās jahtai, ar ūdens sprauslām parādot savu dabu. Teju muguru paglaudīt varēja. tā nu kādas 10 min noteikti (jāsaka ka laika izjūta uz jahtas pazūd pavisam un pulkstenī neskatījos, tā kā precīzi pateikt pa laikiem nemācēšu) jahta dreifēja ap vali - šis tik taisa savus ūdens fontānus (sprauslas) no savas nāss (uz muguras). Fantastiski!!! Nākamais un diemžēl pēdējais no programmas piedzīvojumiem - dodamies uz pludmali - klinšains krasts mijas ar smilšainu pludmali. Metrus (nezinu cik ) no krasta, tika izmests enkurs un uz kādu pus h tika atvēlēts laiks trakajiem peldētājiem. Kapteinis apzvērēja, ka haizivis nav un medūzas arī neesot. (par haizivīm tiesa - viņām ūdens caurmērā par vēsu, lai te dzīvotu), par medūzām nezinu, bet nevienu itkā aci pret aci nesastapu. :D Uz pirmo lēcienu bija jāsaņemās :D bet, kad drosme saņemta un lidojums ūdenī, pēc tam sajūta fantastiska, ar katru nedēļu ūdens šķiet siltāks un siltāks, naz vai tiešam paliek, vai vienkārši pierod. :D negribējās pat līst ārā no ūdens, tikai uz mirkli, lai atkal varētu ar lielu vēzienu lēkt "bombačkā" vai slaiki nirstot atpakaļ nenormāli sāļajā ūdenī! Kapteinis iedeva arī snorkelinga masku, bet neko redzēt nevarēja, jo pirmkārt bija pārāk dziļš, lai no ūdens virsas redzētu, kas notiek okeāna dzelmē un, otrām kārtām, te ūdens kaut kā bija neskaidrs, tirkīz zils, bet ne dzidrs. Nu jau laiks palēnām tuvoties finiša taisnei un rāpties vien atpakaļ laivā, lai dotos atpakaļ uz ostu. Tā negribās, lai ceļojums jau beigtos, bet jebkurā gadījumā, atmiņā vienmēr paliks šis ceļojums. Protams arī daudz kas atkarīgs no kompānijas un kā katrs skatās uz lietām un to būtību. Laba mūzika, superīga kompānija - animatoru komanda, pirmo reizi mūžā savvaļā - okeānā redzēti delfīni un vaļi, kolosāls brauciens uz jahtas pats par sevi ar sauļošanos, uzkodām un kādu šampanieša glāzi un jautrie šļakatu lēcieni no jahtas ūdenī!!! Mans gala spriedums par šo braucienu - I Z C I L I ! Adios amigos!!!