Kretas sirdspuksti!

Ir daudz cilveku,kas Kretu ir apciemojushi,daudz mazaak ir iepazinushi un pavismam maz -izjutushi! Katrai vietai ir sava vesture un nenoliedzami arii sava dzive un nakotne.Mani daudzi jau pazist,jo varbuut esmu vienigaa Lv pilsone,kas patstavigi,nu jau 10 gadus dzivo Kretaa.Varbuut manas pardomas rodas paraak velu,jo nu jau ir klat sezonas beigas,bet shii gada vasaras iespaidaa un to cilveku (kurus shogad iepazinu)ietekmeta,izdomaju tomer uzrakstiit.... Uzrakstiit par to,kas saviljnjo....kas rada gaisotni....Uzrakstiit par to,kas varbuut palidzees Jums turpmaak izjust Kretas sirdspukstus!!!! Vairakums raksta par Kretu tadaa robotu stilaa.Biju tur,redzeju to,izmaksaja tik! Es par to nerakstishu. Daudzas no Kretas skaistakajaam vietaam esmu aprakstijusi rakstaa "Kreta kaa dzives veids!"Piebildishu tikai to,ka taas bija standarta turisma agjenturu sarakstaa iekljautaas vietas.Parejaas ir jameklee...un jameklee ar sirdi. Ja gribat izjust visu shis salas krashnjumu,izjust katru elpas vilcienu,piesatinatu ar saljo juras garshu un reibinosho nakts jasmina smarzhu,ir jabut attiecigam dveseles noskanjojumam.Ir jabuut sajutai,ka esi brivs...esi laimigs...un neizsakami bagats,jo tev pieder dzive...Tava dzive!!! Shii sajuta ir Kretas sirdspukstu frekvence!!!! Tieshi shinii frekvencee dzivo sala,briva,laimiga un bagata ar to,kas vinjai ir. Shii sala ir piesatinata ar emocijaam,pilna ar "garshvielaam",kuru aromats ir neaizmirstams.Kalnu svaigais gaiss,juras saljums,pukju sabiezinataa smarzha,kas jaucas ar ielas tirgotaju laipnajiem smaidiem,majas vinu un juras delikateshu garshu! Kreta dzivo savu dzivi un nepakljaujas nevienam.Vinja atveras tiem,kas meklee,un ir bezpersoniska tiem,kas pieprasa!!!! Diemzhel aizvien vairaak ir cilveku kas tikai pieprasa,nemaz nepuloties pamekleet to,kas var sagaadaat estetisku baudu,vai sirdsmieru.Shiem cilvekiem novelu laimi sevis meklejumos,jo tikaitad, kad atradisi sevi,spesi izjust to,kas tev apkart! Kreta neattaisnos sho cilveku merkjus,jo vinji nav brivi.... no aizspriedumiem un visvarenaas "naudas" uzliktaa zimoga! Istaa Kretaa,kura nepardodas...kuru cilveki ir redzejushi un nekad neaizmirsiis...shii Kreta pastaav.Pastaav arii shodien.Shis Kretas sirdspuksti atbalsojas manaa kjermenii katru dienu,katru stundu. Shii Kreta dzivo kalnu ciematos,kur turisti iegriezhas reti,shii Kreta nerunaa angliski,shii Kreta neizdabaa bagatajiem un nenievaa nabagos.Vinja tikai dod! Dod no visas sirds savu skaistumu un milestibu tiem kas meklee...tiem kas ir taa verti lai atrastu! Shiis Kretas sirdspuksti ir dabas,milestibas un cilvecibas brinums!Es pazistu daudzus, kas ir piedzivojushi atklasmi!Pazistu daudzus,kas joprojaam meklee,ja ne sheit tad citur.Pasaule ir liela,bet sirdspuksti mums katram savejie.Velu visiem atrast vietu,kas saskanjojas taisni ar jusu sirdspukstu frekvenci.