::Ziemassvētku drudzis Prāgā un Vīnē::

Vai esaiet pamaniijushi,ka Ziemassveetku rotaajumi veikalu plauktos paraadaas jau uzreiz peec Helowīniem? :) taa nu tas ir... kameer Rīga tikai iesildās Ziemassvētkiem ,Viduseiropā jau valda haoss... atzīmējot savu dzimšanas dienu 23.novembrī, ar nepacietību jau gaidīju 25.novembra vakaru, dienu kad jautra kompānija ar apm 70 jauniešiem izbrauca uz 6 dienu ceļojumu uz prāgu un Vīni. Nu, par sabiedrotajiem šajā ceļojumā suudzēties nevaru! ;D jautrību uzturēja GODAM :) ...ārā jau sala, un sniga sniegs.. bet s pie sevis tik domāju... cik tas būs skaisti, piedzīvot pirmo Ziemassvētku tirdziņu šogad, k-kur talu prom no mājām.. nobaudīt karstvīnu un sapirkties z-sv. dāvanas... Tānu mēs braucām, un pirmā apmešanās vietabija Prāga :) tur mēs pavadījām 2 deinas..un 2 naktis... Prāgā biju pirmo reizi, tāpēc viss te bija svešs... Mums it kā bija arī gids, ..bet viņu s atceros tā mazāk.. jo pārsvarā tur bija brīvais laix... pirmajā dienā mēs apskatījām pilsētu no kalna... un visu centralo Prāgas daļu... mani pārsteidza čehu suvenīri - apzeltītas smarzhu pudelītas... tik tiešām k-kas skaists :) tad arī savdabīgie māju jumti ,trapeces veidā.. nedauc k-kas atgādina Vāciju, bet tas tā... pieveicot dažus km pa pragas ieliņām, atgriezāmies viesnīcā... un kopveidā, atzīmējām mūsu ceļojumu un manu bijušo dzimšanas dienu. ;)`~` Vēlāk, izdomājām doties uz klubu, jo kā tad bez izklaidēm! Klubs atradās pie Kārļa tilta un tā nosaukums bija ļoti tipisx čehiem - 'Lavka' :D ..tā neko, bet bija labi :)) ..k-gan blakus atradās Eiropas labakais klubs, uz kuru mēs neaizgajām.. bet nu tas arī ..tikai sīkums :P nu jau ar kājām, nevis metro atnācām līdz viesnīcai.. nākamo dienu mēs veltījām iepirkumiem un pastaigai... s piepildīju savu ceļojuma mērķi un iegādājos mēteli :) un kā arī redzēju dauc skaistas vietas, žēl, ka netiku uz Vivaldi koncertu,kas bija tovakar.. bet nu gan jau kādreiz. Veikalu pārpilnība un pilsetas centrs vnk spīd unzaigo un izstaro Ziemassvētkus. arī z-sv. tirdziņi ir ļoti bagātīgi... priex acīm. Vēlak netālu no kārļa tilta ieskrējām kādā muzejā ..diezgan riebīgā.. :/ tur bija paradītas gleznas un arī ierīces, paņēmieni.. ar kuram viduslaikos tika slepkavoti cilveki.. brrr..... ..tad sekoja miega pauze. no rīta ātri kramējāmies un braucām uz Austriju- Vīni... pēcpusdienā jau bijām Vīnē un pēc iekārtošanās viesnīcā, braucam uz centru.. Vīnē esmu bijusi jau iepriekš un šī man bija trešā reize.. tāka dauc ko jau zināju. tomēr tajā vakarā mēs apmeklējām Panoramas ratu un apskatījam Vīni no augšas.. :) tākā bija jua vakarpusē, pilsēta visa bija apgaismota.. smuki. man patika :) tālāk, ar tramvaju braucam uz centru. [der zināt ka Vīnē ir jāpērk diennakts tramvajbiļete kuras cena ir 5 eira ;)]. ...Ieejot Vīõnes senajā centrā... acis iepletās platak... jo austrieši tiesām bija pacentušies ar z-sv. dekoracijām... pa visu centrālo ieliņu pie Stefana katedrāles tika uzstādītas ''lustras ar aizkariem'' ,ja taa taas var nosaukt.. kā arī citi vienreizeji dekorējumi! nu - VISU CIENJU austrieshiem!! apskatījam tajā vakarā.. visu centralo -vecpilsētu unarī parlamenta ēku un z-sv. tirdziņu kurš jau bija ciet... tad seko ja amizants atgadījums, kā mēs braucam atpakaļ uz veisnīcu.. iesēdāmies pareizajā tramvaja, bet ne pareizajā virzienā, aizbraucām līdz galapunktam un mūs izdzina āra.. ..6 meitenes, pilnīgakajos pāķos iet pa sliedēm, un tikai tad attopas, ka tramvajs taču griezīsies un braux atpakaļ :D ..nu tā viņas skrien atpakaļ un 'stopē' tramu :P ..bet līdz viesnīcai tiek! ...khe, nakts viesnīcā arī bija traki jautra un rozā čībiņas un ēņģelīši arī bija topā![savējie sapratīs ;P] ..starpcitu, secinājām ,ka vīnes viesnīcās ir ļoti slidena grīda... ;D nākamajā dienā apmeklējām Šonbrunas pili un 2 z-sv. tirdziņus.. ļoti jauki un grezni.. ti tieshām!... tad bija kārtējā veikalu ķemmēšana un dāvanu un mocarta konfekšu iepirkšana ;) un visbeidzot, garš ceļš uz mājām.... ceļojums bija tik tiesām ziemīgs un Z-sv. sajūtas pārbagāc. :)