10 dienas Griekijaaa... :')

Liekas tas bija pavisam nesen, kad mees ar draudzeni skolaa apspriedaam, uz kaadu valsti gribeetu aizbraukt. Es gribeeju atgriezties Vaaciijaa, tacju draudzene tik runaaja pa Griekiju. Man savukaart Griekija nelikaas nekas iipass, nu jaa tur gan ir Partenons utt., tacju mani tur iipasi nevilka. Jap, taa tas bija, liidz kaada septembra vakaram, kad mamma paarnaaca majaas no kora un teica, ka esot iespeeja braukt uz Griekiju, ja vien protams savaaks naudu un pietiekosu cilveeku skaitu. Nu es jau taa kaa sapriecaajos, man patiik celjot un aizbraukt uz taadu zemi kaa Griekija jau pats par sevi ir Kaut kas :D! Nu un taa arii pienaaca tas likteniigais 1.decembra vakars! Jau pa celjam visas valstis likaas mazsvariigas, galameerkjis bija Ateenas! Pirmais vakars kad iebraucaam Griekijaa- Salonikos pat bisku biedeeja, jo apkaart vazaajaas visaadi aizdomiigi tipinji, 2kaart mums jau tur pabijusie teica, kaadi esot griekju viiriesi, tik iipasi neticeejaas :) Nu neko, nakamajaa dienaa sakaas 900km garais celjs liidz Ateenaam. Pa celjam piestaajaam taadaas vietaas kaa: Meteoras klosteri( tur bija patiesaam elpu aizraujosi skati, turklaat lieliska iespeeja apskatiit kaa dziivo muuki utt., nu kaa jau muzejaa ), Kalampakaa ( tas tads zelta tirgus, kur zeltu un sudrabu paardod metros, zelts kaa par briinumu ir leetaaks nekaa sudrabs ). Ateenaas mees iebraucaam kaut kaadas 5 min pirms 24:00! Iekaartojaamies viesniicaa, un tad taads barinjs izleemaam doties pastaigaa pa Ateenu centru. Pirmais iespaids, atklaajaas patiesiiba par griekju viiriesiem, meitenes nevar vienas pasas paiet pa ielu, tas ir gan biistami gan bisku nepatiikami, nevar nepaiet vairaaku viiriesu nepamaniita, tevi nopeeta no galvas liidz kaajaam, 2) Ateenas kaa pilseeta pati par sevi ir netiiras un nepatiikamas. Tacju vienas no lielaakajaam emocijaam man tajaa vakaraa sagaadaaja Akropoles ieraudziisana naktii, no comments... :'') Naakamajaa dienaa devamies uz Peloponeesas p-s- Korintas kanaalu, kas savieno Egejas un Jonijas juuru( no saakuma neliekas nekas iipass, tacju kad pieiet klaat, tad var redzeet cik tas ir saurs un nenormaali dziljs, ljoti iespaidiigi), Mikeenaam ( zudusii pilseeta, lai cik skaisti tur buutu, veel skaistaaks bij celjs uz turieni- lielie apelsiinu un mandariinu lauki, kaa mums visiem teceeja siekalas :'), bet mums noveicaas ar soferiisiem, vinji peec Mikeenaam piestaaja vienaa celja malaa, kur mees visi sapirkaamies apelsiinus un madariinus, pa 7kg, maksaaja 4eiro ) un vakarpusee mees nonaacaam, Epidaura teaatrii, kur paarliecinaajaamies par taa tiesaam lielisko akustiku ( mees tak bijaam no kora ), izpelniijaamies arii tur esoso japaniisu aplausus! Pirms Epidaura teeatra veel aizbraucaam uz Nafplio, maza pilsetinja pie juuras, ljoti skaisti, it iipasi tirkiizzilais uudens! Ta kaa Ateenaas atgriezaamies ap 18:00, tad nu visi saka domaat ko lai pasaak vakaraa. Kaadi 20 cilveeki izdomaajaam iet un paklausiities Iistu griekju muuziku un paskatiities griekju dejas- Syrtaki. Un tad mees ieveerojaam to, cik iisteniibaa griekju viiriesi ir SKAISTI- visi tumsaam aciim- bruunaam, tumsiem matiem, pasi bruuni. Auc, un viens griekjis bij tads, kurs iepatikaas ljoti daudzaam meiteneem :D Interesants bija arii taa klubinja nosaukums- Tavern new Rigas! :D Beigaas, kad jau gaajaam araa, sarunaaju, un taa mees nofoceejaamies ar smuko griekji :D ( vai kas par atminaam ). Ejot majaas, mees aizgaajaam uz pavisam citu pusi, un tadaa veidaa apskatiijam vai pusi no Atenaam- tas vakars ir viens no visforsaakajiem momentiem visaa celjojuma laikaa. Cik mums bija skumiigi naakamaajaa dienaa, jo taa bija 3saa, peedeejaa diena Ateenas, kad mees gaajaam uz Akropoli, kur savijas kopaa senatnes elpa ar muusdienaam! Ir taa kaa graamataas pat veel labaak. Man veel joprojaam neticaas, ka es tur staveeju pie slavenaa Partenona :')) Peec Akropoles, mums bija briivais laiks, kuru mees izmantojaam, tads mazs barinjs aizbraucot uz vienu kafeiniicinju, kas bija pa celjam uz Pireju, Pirejaa pasaa nebijaam, jo saprataam, ka tad nepietiks laika pastaigaat pa veikaliem Ateenaas, jo veikali tur ljoti atri taisaas ciet :( Vakaraa mums bija nelielas atvadu vakarinjas. No riita jau braucaam uz Delfiem, kas jau bija pa celjam uz maajupusi. Taa bija arii taa diena, kad bija viskarstaakais, bija kaut kaadi +20 graadi! Paspeeju paskriet arii Delfu stadionaa :DDDD Mazliet pastaigaajaam arii pa Delfu pilseetinju. Un tad arii saakas iistais maajupceljs, apstaasanaas vairs tikai benziintankos. Un peec tam kaa vienmeer Serbija, Bulgaarija, Ungarija, Slovaakja, Polija un Lietuva. Piebraucot no riita ap 05:30 pie skolas, tik paspeeju pamest skumju pilno skatienu uz autobusu... :'(((((