Skandinaavijas aplis

Biju mazā ceļojumā, kas sākumā bija paredzēts vēl īsāks. Bet ne par to ir mans stāsts. Varbūt ir dzirdēts par Turning torso, tā ir vieta, kur sen gribēju nokļūt, interesi radīja pa Discovery redzētais, kā tika būvēta šī neparastā celtne. Jau tuvojoties Dānijas krastam, precīzāk vēl esot virs Malmes, paveras labs skats, ir redzams tilts no Zviedrijas uz Dāniju(Öresundsbron) tiko austoša saule, un Torning Torso. Jau tad tapa pirmās fotogrāfijas. Nākošās tapa jau no Dānijas galvaspilsētas no viena augsta skatu punkta. Apskatījām arī nāriņu vēl pāris vietas un jau meklējam busa pieturu, lai dotos pāri jau minētajam tiltam. Kad pašam nav jāstūrē var labāk izpētīt skatus, tie ir lieliski. Vēja ģenieratori jūrā, pats tilts... Un galvenais, tas ir lētākais veids, kā tikt tam tiltam pāri, jo tas maksā tik ap 5Ls, ar auto tas ir reizes 4 dārgāk. Bet nu jau esam zviedru krastā un steidzamies ostās virzienā, lai apskatītu un safotograētu augstāko skandināvijas ēku. Daudz iespaidu un jaunu foto, bet laiks arī par naktsmājām padomāt, jo nekādas sagatavošanās ceļojumam nebija. Formule 1 priekš manis personīgi ir pilnīgi pieņemami. Ko vairāk vajag, lai izgulētos un dotos tālāk nākošajā rītā. Ko arī daram, jau agrā rītā esam ceļā uz Gēteburgu. Tur bija oficiālaiais brauciena mērķis. Darījumu brauciens apvienots ar izklaidi. Kad darbi padarīti, jākustās tālāk, māju virzienā, iesākumā uz Stockholmu, nevarēju neiebraukt. Tik izrādās, ka busi ir pilni un šodien nekur nebraucam, labi, ka arī te ir F1. Nakts pastaiga pa Frolundu un uz hoteli, jo rīt atkal agrais rīts, biļetes uz busu ir uz pirmo reisu. Ceļā gan 6 stundas, bet nav tā, ka jūties lieki iztērējis laiku kaut nedaudz noguris jūties, kad beidzot esi galapunktā.Bija arī maza komiska situācija, nezinu no kurienes sāku ķēmoties, piesprādzējot iedomātu drošības jostu, bet tiko buss devās ceļā, vadītājs mikrafonā paziņo, ka dodamies ceļā un ir laiks piesprādzēties un visi pasažieri to arī dara. Neticami, ka pāris minūtes pie sevis padomāju, ka tā varer būt un ka te tiešām busā sprādzējās, agrāk neko tādu nebiju piedzīvojis tur dzīvojot. Tiesa nekad man nav bijusi vajadzība meklēt viesnīcu šai valstī, ta nu man tas nedaudz sastresoja, ka neko ātrumā nevaru sadomāt, jo cerības un reizē bažas par F1 piepildījās, tur vietu nebija, bet par laimi izrādās, ka var pašā pilsētas centrā arī pāris minūtēs atrast nedārgas naktsmītnes. Tā nu pirmoreiz nakšņoju Stockholmas viesnīcā, pie tam pašā centrā. Satiku arī draugus, precīzāk vienu un vietā, kur nebiju plānojis doties, tas ir KGB bārā, par tādu dzirdējis biju, bet nekad nmēģināju to apmeklēt, tagad tā sanāca, tik nezināju kur tas ir, un kā par brīnumu, neviens nezin, kur tāds ir. Pat zinot ka tepat kaut kur ir, pameklēt nācās. Bet ne bārus apmeklēt es te atbraucu, gribēju izstaigāt labi zināmo pilsētu atkal. Dzīvojot uz vietas tāda doma rodas reti, tu tur vienkārši dzīvo, ta nu laiku pa laikam rodas vēlme tur atgriesties. Interesanti, ka tā aizbraucot katreiz atrodi kaut ko jaunu, ko agrāk nebiji pamanījis. Šoreiz tā bija dienvidu daļā, panorāmas skats no turienes ir vienkārši super, šeit nav runa par Katarinahissen. Uz to šovakar beidzu, jo laiks biku ātpūsties, man vienmēr pāc lai cik garš vai īss ir bijis ceļojums, ir patīkams nogurums.