Turkiye- tiešām neaizmirstami...

Beidzot noleemu tomeer uzrakstiit par savu celojumu. vajadzeeja to jau izdariit aatraak, kad visi iespaidi veel bija svaigi, bet nu... Tātad. pirmais, ko atceros, veel bija skats no lidmashiinas. juura, klintis un pilseeta. skats tieshaam dieviigs! kad izgaaju no lidostas, paarņeema sajuuta, ka esmu paradiizee. visapkaart palmas, visvisaadi citi eksotiski augi. vieniigi no saakuma likaas ka nav ar ko elpot, tik sauss gaiss tur bija. kad nokļuvu savaa viesniicaa, likaas ka vieniigais, kas turkiem liekas dziivee svariigs, tas ir pakalpot tev. un vispaar, tur cilveeki ir loti atsauciigi un loti draudziigi. vienkaarshi taapataas pasaka kaut ko jauku. viesniica bija juuras krastaa un protams pirmais, ko mees dariijaam, mees gaajaam uz pludmali. aprakstiit ar vaardiem tas ir praktiski neiespeejami! uudens... dieviigs! ja nav veeja un viļņu, tad tas ir caurspiidiigs 100%!!! uudenii var redzeet katram akmentinam vismazaako punktinu! un kalni! visapkaart bija redzami kalni! jebkursh ceļsh (izņemot pilseetaas protams) bija kalnos. skats ir fantastisks. pietam kalni nav taadi kaa klintis, bet taa kaa buutu salikti no akmentiniem! visu laiku likaas ka tuuliit tie visi akmeni kritiis virsuu, tik nestabili vinji izskatiijaas. tie kalni aug gadaa par 2mm. jauni kalni. runaajot par viesniicaam. varu dot padomu shajaa zinjaa. obligaati jaanem ar all inclusive, jo kaut vai par divaam tasiiteem (preciizaak sakot glaaziiteem apm. 50g) teejas juus izdosiet ne mazaak par 5_. un veel, ja viesniica nebuus pie juuras krasta, jums vajadzees iet uz atseviskaam pludmaleem un maksaat par ieeju! taa kaa... dziive turcijaa, preciizaak Kemeraa, saakas tikai vakaraa, bet godiigi sakot taa nebeidzas 24 h diennaktii, 7 dienas nedeelaa... vakaraa viesniicas izvelk savas uudenspiipes un veel visaadas evening extras. tad var mieriigi kaifot neizejot no viesniicas teritorijas. veelaak vakaraa saakaas arii disenes viesniicaa. bet tas viss ir ok, kaameer juus gribat atrasties tieshi viesniicaa un tuseet tur. Bet... ja gribaas arii aiziet kur citur, izveele ir pamatiiga! pirmkaart ir daudzas kafejniicas, disco-baari. tur ir loti jauka atmosfeera, biezhi vien dziivaa muuzika! vienkaarshi superiigi! ir arii lielaas discoteekas, bet neko daudz par taam pastaastiit nevaru... :DDD runaajot par shoppingu. nekaadaa gadiijumaa nedriikst pirkt tajos lielajos tirdznieciibas centros, uz kurieni ved gidi! tur viss ir nenormaali daargi! neapshaubaami, kvalitaate ir lieliska, bet cena... turpat Kemeraa, uz galvenaas ielas, ir loti daudz labu veikalu, kur canu var nosist loti zemu! eksursijas! viena bija diezgan mokosha. tas bija brauciens uz Pamukkali, cik nopratu kaļķa noseedumu kalni, vai kaut kas tamliidziigs! skats ir pasakains! tur veel ir Kleopatras baseins ar mineraalajiem uudenjiem. temperatuura ir ap 40°. brauciens ar jahtu arii ir neaizmirstams. tew nekas nav jaadara, pat nekur nav jaakaapj aaraa (vieniigi ja negrib izpeldeeties), visur tewi izvadaa, un loti interesanti pastaasta. bet ir jaabuut baigi uzmaniigiem, lai nepielautu manu kluudu! es apdegu tur uz jahtas, jo 1kaart, eenaa seedeet ir auksti, jo veejsh ir stiprs, bet sauliitee ir loti laaaabiiii. luuk taa es arii apdegu! :P turku nakts! tas arii ir fantastisks piedziivojums! turki dejoja loti liidziigas dejas kaadas dejoja gruziini manaa skolaa, bet kad es vinjiem par to teicu, vini teica , ka gruziini savas dejas neemushi no turkiem! baigie patrioti tie turki ir, ka es jums saku! bet tas jau labi... protams veederdejas! tas arii jaaredz! gmm. tas puisis-veederdejotaajs, bija bishk orginaalas dabas, bet nu tas jau nav svariigi. nu taa, es apmeeram pusi no visa esmu izstaastiijusi... aa, veel. tur Kemeraa, loti reti var redzeet turku sievietes! visur tikai viirieshi. manaa viesniicaa straadaaja tikai 3 (!!!) sievietes, visi paareejie bija viirieshi. oficianti... reeciigi. godiigi sakot, katru vakaru bija par ko pasmieties! :DDD aizbrauciet! tieshaam nenozheelosiet!!! un ieguusiet jaunus pazinasm jaunus iespaidus un atminjas... es ceru, ka neko iipashu neaizmirsu, bet kaut ko jau noteikti!! :PPP lai jums jaukas briivdienas Turcijaa!!! tas tieshaam ir to veerts!