Hollande - noteikti ir veerts aizbraukt....

Dziivoju Holandee 3 meeneshus... mazaa pilseetinjaa Oosterwolde! Saakumaa likaas tik diivaini.... pilseetinjas centraa viena galvenaa ielinja.. tik shaura un mazinja ka knapi divas mashiinas var pabraukt viena otrai garaam... ielas abaas pusees veikalinji... visapkaart maajas ar sakoptajiem daarzinjiem. Un visas paareejaas ielinjas arii tik shauras... pretiim muusu maajai ir aploks kuraa dziivo zveerinji: Lamas, strausi, aitas, un stirnas, visi kopaa tik draudziigi.. un tos tur neaudzee galjai...:))) bet vienkaarshi kaa taads mazs zoodaarzs...taalaak ir mazs diikjiitis kuraa peld piiles un gulbji! Cauri visai pilseetinjai iet kanaals un ir daudz mazu tiltinju! Jaa.. un shie skaistie tulpju lauki!!! Vienkaarshi fascineejoshi!!! Tulpes audzee kaa pie mums Latvijaa kartupeljus! Visdazhaadaakajaas kraasaas un tonjos!! Iespaidiigi! Bijaam arii Amstedamaa... pilseeta kaa jau lielpilseeta.. cilveeku burzmas.. un tie trakie ritenjbrauceeji!!!! Ja tu kaajam gaajeejs pats neredzeesi un malaa nepaiesi - uzbrauks virsuu!!! Un ritenju staavvietas pat trijos, chetros sataavos!!! Diivaini likaas ejot gar kanaala malu kur bija sastatiitas laivas viena pie otras, kuraas dziivo cilveeki! Ieskatotoies iekshaa vareeja redzeet ka ir gan elektriiba gan visas citas eertiibas... pat pasta kastiites pie katras laivas! Sarkano lukturu ielu gan nebija iespeejas apskatiit.. bet gan to veel paspeeshu! Bijaam arii gadatirgu... citaa mazpilseetaa netaalu no Oosterwoldes! Atrast var pilniigi visu... un cenas kaa jau tirguu.. visu var nokauleet ja liekaas par daargu! Veel turpat Oosterwoldee bijaam smilshu kaapaas, kuras ieskauj mežs, bet uudens tuvumaa nav! Uz pakalniem aug taadas diivainas zemas priedes! Un arii pashaa pilseetaaa aug taadi diivaini koki, kaadus Latvijaa neesmu nekur redzeejusi! Pavasarii kad saak ziedeet narcises, visa pilseetinja kaa nokaisiita ar taam! Kur vien kaads zaalaajs vai gravis celja malaa, visur zied narcises! Izklaides vietu gan daudz mazpilseetaa nav! Vieniigais var paseedeet kaadaa krogaa. Parasti visi draugi weekendos salasaas pie kaada maajaas! Noteikti braukshu veel..:)))