Krēta -ir o.k.

Bijām Krētā septembra beigās. Iesaku to visiem, kam netīk pārmērīgs karstums. Bija +27 grādi, jūra ap +22. Dzīvojām 4* viesnīcā Chrissi Ammoudia, varu droši ieteikt. Viesnīca atrodas 10 minūšu gājumā no Hersonesas, kādus 300 metrus no jūras. Ļoti laba apkalpošana, 3x ēdināšana, alkaholiskie dzērieni iekļauti cenā. Lielais baseins un bērnu baseins. Viesnīcā dažādi izklaides pasākumi, īpaši padomāts par bērniem. Katru vakaru tusiņi kokteiļbārā. Braucām caur aģentūru Juniversal, izmaksas 1 pieaugušajam 480 Ls (7 dienas). Iesaku salas apskatei noīrēt automašīnu, nevis pirkt tūroperātora piedāvātos ceļojumus, jo tie ir neadekvāti dārgi. Laba izklaide ir noīrēt kvadrociklu un apbraukāt tuvējās pilsētiņas (20 EUR dienā). Neaizmirstiet paņemt līdzi autovadītāja apliecību! Uz Santorini salu iesaku braukt ar Vodofon kuteri, nevis kuģi, jo kuteris aiziet nepilnās 2 stundās, kuģis četrās. Vairāk laika paliek salas apskatei. Izmaksas 1 cilvēkam 93 EUR, cenā autobusa ekskursija pa salu un gida paklapojumi.