Pretī rudenim-1

Ir 23 septembris un ar māsas ģimenei esam nolēmuši apbraukāt skaistās Kurzemes vietiņas kur nēsam bijuši kādu laiciņu ,vai nēsam bijuši vispār.Mūsu ceļojumā piedalījās 2 divgadnieki,divi sākumskolas skolnieki-8 un 10 gadi un 3 pieaugušie.Jau iepriekš sarunājām ko katrs no ēdamā un dzeramā ņemsim līdzi.Ceļojuma maršrutu jau sastādīju laicīgi ko vēlamies redzēt un parādīt bērniem.Daudz domājām lai pašiem mazajiem tas būtu iespējams paveikt ar mazajām kājiņām. Ceļojuma sākums- Tukums.Bija plānots izbraukt ap 10,bet māsa noplaucēja roku un izbraucām tikai ap 11.No Tukuma cauri Kandavai braucām uz Sabili.Biju ieplānojusi apstāties Imulās un apskatīties pasaku mežu,bet aizrunājāmies un paskrējām garām.Pa vidu starp Plostiem un Sabili ir skatu tornītis,piestājam.Bērniem liels prieks uzkāpt lielajā kalnā.Skats fantastisks uz Abavas ieleju.Nākošā pieturas vieta Sabile-salmu lelles.Bērniem lielum lielie prieki.Mēs starp lellēm knapi savus atrodam.DDDD.Tad ceļš ved mūs uz Laumu dabas parku.Ar mazajiem izejam bišu taku un putnu taku.Varonīgi mazuļi turas - skrien un priecājas.Mums lielajiem pastaiga svaigā gaisā.Tad izšūpojamies lielajās šūpolēs un nolemjam tur pat ieturēt pusdienas.Te ir jaukas atpūtas vietiņas pat ar malku un ugunskura vietu.Kārtīgi paēdam un turpinām ceļu uz Valpenes akmens krāvumu.Viens no mazajiem mašīnā atlūzis ,bet pārējie rāpjas pa akmeņiem līdz galotnei.Tad kad atgriežamies uz zemes turpinām nu jau lēnām mājup ceļu.No Talsiem braucot piebraucam Abavas rumbā.Ir jauka saulaina diena ,viss ūdens vizuļo un mirgo.Tad cauri Sabilei raucam uz Zviedru cepuri.Tur mūsu vienīgais vīrietis un šoferītis ilgojas pēc asām izjūtām un vēlmi nobraukt ar rodeli.Tur pavadām labu laiciņu un pat mazajiem sēžot klēpī patīk ašums.Turpinot ceļu izbraucam cauri Matkulei un vēl priekšā pēdējais piestātnes punkts -Imulas"Pasaku mežs"Tā īsti pat nezinām vai mazajiem vēl būs spēka,bet riskējam.Mums par lielu brīnumu mazie plēsdamies spēlē pasaku atrakcijas.Tās ir tik jaukas, ka aizrauj gan lielus ,gan mazus.Jau sāk mežā nedaudz krēslot kad beidzam visas 10 atrakcijas.Ar aplausiem sveicam mūsu uzvarētāju un tad gan taisnais ceļš uz mājām.Jau Kandavā visi bērni ir aizmiguši.Gabaliņš pavisam īss līdz mājām ,bet sētā iebraucu kad ir jau tumš. Ekskursija bija izdevusies.Patika gan lieliem ,gan maziem.Daudzās vietās Gimenes biļetes un tad ieeja nebija nemaz tik dārga.Jau plānojam nākošo sestdien apskatīt zelta rudeni Vidzemē.