trijos valstiis pa 1 meenesi

Šajā vasarā es biju trijos valstīs : Lietuva, Igaunija, Somija! Es Ceļoju kopā ar savu draugu , ceļojām mēs ar mašīnu. Pirmais ceļojums bija uz Lietuvu! Lietuvā bijam tikai vienu nedēļu. Lietuva mēs bijām galvaspilsēta Viļņus.Viļņa viena no vecākajām un skaistākajām pilsētām. Pilsēta ir ļoti smuka, it īpaši veca pilsēta Viļņus. Bijām pilsēta Trakai. Trakai ir tūristu apmeklēta pilsēta. Tur ir skaistā pils ezera vidū. Ezera krastā ir iespējams iznomāt laivu, katamarānu, kā arī pabraukāt ar jahtu pa ezeru. Trakai pilsēta palikam pa nakti smukajā viesnicā. No rita braucam jau uz Klaipedu caur Kauņu . Pie Klaipēdas ir sala, kas saucās Neringa un kas ir 70 kilometru gara. Uz salu var tikt pāri tikai ar prāmi. Uz tas pašās salas bijām delfinārija un jūras muzejā. Bijām uz Kuršu kāpam - Kuršu kāpas ir viens no populārākajiem Lietuvas parkiem. Uz tas pašas salas bijām Jodkrantes ciemā.Uz salas bijām divas dienas, pēc tam braucām uz Palangu. Palanga ir ļoti smuka pilsēta, un visa dzīve sakās tur tikai naktī. Pa nakti Palangā visas kafejnīcas vaļā, . Pēc Palangas mēs braucam atpakaļ uz Latviju. Latvijā bijam 7 no rīta. Pēc divām nedēļām braucām uz Somiju , caur Igauniju! Pirms ceļojuma iepriekš pasūtījām biļetes uz prāmja Tallina – Helsinki. Izbraucām no Latvijas 17:00 vakarā un Tallinā bijām 22:30. Prāmis no Tallinas gāja 24:00, bet Helsinkos viņš tikai ir 8:00 no rīta. Prāmī varēja pasūtīt kajīti, mēs to arī izdarījām. Mēs līdz prāmja laika staigājām pa vecu pilsētu Tallina. Cilvēki Tallinā nerunīgi, kad pieiet pie cilvēka kaut ko uzprasīt, viņš uzreiz mūk projām, it kā no kaut ka baidītos.Uz prāmja rinda bija neliela, tikām iekšā uzreiz. Kuģis bija liels, tur iekša bija daudz kafejnīcas, bija arī diskotēka. Līdz kādiem 3 naktī mēs staigājamies pa kuģi, stāvējām uz palubas un vērojam smuku jūru, kas bija apkārt mums. Somijā bijām 8: 00 no rīta. Mēs uzreiz braucām uz Tampere, līdz Temperai no Helsinkiem bija jābrauc 300 kilometri. Somijā ir ļoti smuka daba. Tampere ir salīdzinoši jauna pilsēta. Tāpēc mājas izskatās ļoti skaistas, sakoptas un jaunas. Cilvēki ir laipni un izpalīdzīgi no problēmām. Tampere mēs bijām atrakcijas parkā Sarkanniemi .Parkā bija ļoti daudz interesantās atrakcijas, dažas atrakcijas bija ciet. Tur bija arī delfinārijs, bet ne tik interesants ka Lietuvā, tur gandrīz visu laiku runāja. Bija arī zooparks, bet ļoti maziņš. Tur bija ļoti interesanti. Atrakcijas parkā bijām visu dienu, līdz pašām vakaram. Vakarā braucām atpakaļ uz ātru prāmi, kas gāja uz Tallinu 22:00. Atpakaļ Tallina bijām 24:00 nakti. Pa nakti mēs nevārējam atrast nekādu viesnīcu un pēc tam nolēmām braukt pa nakti uzreiz uz Latviju. Visu nakti mēs negulējam un mājās bijām 7:00 no rīta. Tā beidzās mūsējais ceļojums.