Tenerife 4

Vēlviens sapnis piepildījies!!!! Šodien biju NIRT (daiving) TIK LIELISKA SAJŪTA!!! Priekš pirmās reizes nebijām dziļu, kādi 7 m (bez licenses drīkst tikai līdz 12m) un nirām aptuveni 40 min. Iesākumā apstāstīja visu par ekipējumu - skafandru, gaisa tvertni, vesti.. masku utt utt. Tad apmācīja kā elpot ar to aparātu, vispirms tāpat, tad ar seju ūdenī, un tad nopeldēt gabalu ar seju ūdenī un alpot caur to aparātu, nepagāja ne ilgs laiks, kad jau nirām dziļumā, viens incedents bij, ka nebiju gatava tam, ka zem maskas - degunā var iekļūt ūdens, (tas tika teikts, bet pārsteigums bij un sabijos, rādīju ka jāpeld augšup, jo nevarēju nekā paelpot, lai neaizrītos, labi, ka nebijām dziļu, tik kāds pusotrs metrs. BET viss ir vienkāršāks par vienkāršu, tas ūdens vienārši bija jāizpūš ārā, nirām atkal, un jā, bija vēl kāda reize, ka iekļuva ūdens zem maskas, un čiks, pūtiens ārā un nekādu problēmu. jāpiesaka, ka niru visu laiku turoties instruktoram pie rokas, tā bija drošāka sajūta, vienā brīdī viņš laida mani vaļā, paniru mazliet individuāli, bet man nepatikās un ķēros atpakaļ pie viņa rokas :D :D Zivteles sāka ņeirbēt apkārt. šādas tādas, lielākas, mazākas, zilas, dzeltenas zaļas, vienas bija skaistas ar zilu spuru, kas krietni spīdēja. Smiltīs bij paslēpusies viena radība - čūska, es viņai pārpeldēju tieši pāri, no sākuma domāju, ka ķirzaka, tad nopētīju, nē - čūska, izrādās esot garšīga čūskiņa, tā vismaz teica :D UN TAD man māj, lai skatos, un mums virsu peldēja BRUŅURUPUCIS!!! Tas esot skaitījies mazais, bet nu nez cik maziņš viņš nebija. Domāju, ka viņš baidīsies no cilvēka, bet neka, viņš peld tieši klāt, virsū. Paglaudīt, apčamdīt un pataustīt varēja. TIIIK FORŠI!!! šis appeldēja vienu līkumiņu un atkal pie mums atpakaļ. Tā kā neko ēst nedevām, viņš turpināja savu miermīlīgo peldējumu tālāk. Apkārt ik pa kādam enkuram, jo tajā līcī bija dažas laivas, kuteri noenkurojušies. Cits kāds vecais enkurs palicies. Koraļļi gan te nēesot nekādi īpašie, nekādi dižie, jo ūdens par aukstu un nebija tik dziļš te. Zinu tik vienu, ka es to noteikti darīšu atkal, VISMAZ vēl vienu reizi. Tas nu bija mans šīs dienas piedzīvojums, un visam tam nobeigumā skaists saulriets no mūsu pludmales, kad saulīte iekrīt tieši okeānā. Bučas mīļajiem un ... TURPINĀJUMS SEKOS.... Ps. bildīte pielikumā nav no manas niršanas, bet skats bija identisks!!!