Kaitošana Rodosā

Iedvesmas stāsts tiem, kas vēl prāto. (18.07. – 25.07) [..] Atveras lidmašīnas durvis, un sejā iepūšas karsts vējš, secinājums - reiss no Rīgas uz Rodosu ir bijis veiksmīgs. Tālāk turpinās ceļš uz vietu, kuru turpmāko nedēļas daļu gribēsies saukt par mājām. Nobāzējāmies un bez garas domāšanas sekoja komanda-braucam uz pludmali!!! Pāris minūtes, lai atrastu visu vajadzīgo, apmēram 30 km un IR saule, silts ūdens, smiltis un VĒJŠ – tikai tad es sapratu, kādu lomu turpmāk manā ikdienas dzīvē ieņems šis vārds! Sākam! Laiku lieki netērējot seko apmācība, kā tiek ar to zvēru (pūķi) galā. Nekas nav neiespējams-arī es veiksmīgi tieku galā. Stunda pa stundai, kas pārvēršas dienās. Mūs +35 nepamet un arī vējš, kas pat spītē laika ziņām, pūš-pūš-pūš!!! Daudzie litri sālsūdens, kas skalojuši degunu un acis, bezspēka kritieni, neskaitāmie kilogrami ar kasešu lentām (jūras zālēm) un saules apdedzinājumi nespēja sabojāt to brīdi, kad aiziet-jā! Pirmie nobrauktie metri ir bijuši to pūliņu vērti, lai pabrauktu tos pāris metrus un, protams, finālā nokristu. Būšu braucēja – tik patīkami dzirdēt šos vārdus no nomocītā instruktora. Ar lielu vēlmi un pacietību un nedaudz spēka var – var iemācīties, lietas, kas iedvesmo! p.s. sīkāka informācija iedvesmotajiem www.kite.lv