-=Parīzes simbols=- dēļ kā ir vērts aizbraukt uz Franciju!

Ja Romas lielākais skatu objekts ir kolizejs, tad, bez jebkādām šaubām, varam teikt, ka Parīzes simbols un sirds ir Eifeļa tornis. Skatoties uz šo unikālo un neatkārtojamo celtni no viena skata punkta, var iepazīt to vairakos izskatos. Dienas sākumu Eifeļa tornis sagaida ar neatkartojami skaistu dūmakā tītu saullēktu. Dienu no dienas tornis rāmi stāv,gaidot savus apmeklētājus. Dienas garumā Parīzes sirdi apmeklē neskaitāmi tūkstoši cilvēku, kuri, skatoties no malas, izskatās kā baloži sasēdušies uz lodžijas malām. Braucot augšā Eifeļa tornī ir jūtams tāds kā straukums, jo braucot aukšā var vērot apmēram 15000 torņa dzlezs sakausetās detaļas no kurām šis skaistais tornis ir uzcelts! Uzbraucot pašā torņa galā, tas ir, apmēram 320 m augstumā, paveras skaists pilsētas skats! Dienas beigās torni apklāj mākoņu pūzini, un nu var sākties vakara gaidīšanas rituāls. Saulei rietot, saules stari apgaismo Parīzes šedevru, un tas izskatās kā uguns pieliets. Diemžēl šis skaistais mirklis ilgst tikai mazu brītiņu.Šai īsajā laika periodā it kā visa dzīvā radība sastingst, un vairs nav dzirdama ne dienas burzmas steiga, ne cilvēku čaloņa. Vakarā Eifeļa torni visvairāk apmeklē mīlas balodīši.Sagaidot nakts iestāšanos, torni apgaismo, un atkal var sadzirdēt čaloņu līdz vēlai nakts stundai, un tā katru dienu. Tā bija, ir un būs...