Mīklaino vāverīti meklējot...

Ceļojums raisa pārdomas, tātad tas ir izdevies. Īsumā struktūra bija šāda: 1. diena - ar lētāko transportu - lidmašīnu - no Liepājas uz Rīgu, tad ar vilcienu uz Saulkrastiem, tur aplūkoju Balto kāpu un skaisto skatu, kas no tās paveras. Pēcāk atpakaļ līdz Sarkandaugavas stacijai, tad uz Ulbrokas kapiem, tad no Pļavniekiem uz Bolderāju, kas mani pozitīvi pārsteidza ar glīto pludmali un dabas taku. Daudz staigāts. 2. diena - Ar vilcienu uz Cēsīm. TICā iedeva maršrutu centra apskatei, smuki... Ieteica doties arī uz Cīrulīšiem, kur sastapos ar niknu suni pie privatizēta svētavota, kura svētumu laikam kāds cer kapā paņemt līdzi. Izdemolētas atpūtas bāzes. Tad ar kājām uz Ērgļu klintīm un atpakaļ. Šajā dienā nogāju vismaz kādus 30km. Cēsīs konstatēju, ka autobuss un vilciens vairs uz Rīgu neiet, nācās stopot un Ieriķos noķēru pēdējo busiņu. 3. diena - Baldone - šausmīga postaža kādreizējās spozmes vietā. Mīklaini pazudis sēravots Vāverīte - sabiedrības viedokļi dalās - viena saka, ka esot, otra, ka pārdota. Sēravots Ķirzaciņa vēl ir - tikai nav pašas ķirzaciņas. Ir tikai nosaukums uz akmens plāksnes. Varbūt nošpikots no Ķemeriem. Izdemolēta sanatorija un nolaists parks. Ķemeri - tik līdzīga situācija Baldonei... Viss izpostīts. Sanatorija Līva - divas milzīgas 12stāvenes ar savienojošajiem korpusiem pa vidu, viss tukšs... toties skaists skats no augšas un vannām smukas flīzītes. Ominasis Italia skandalozie īpašumi un valsts izlaupīšanas jeb prihvatizācijas aģentūras rīcības sekas... Sēravots Vardīte izpostīts. Toties Ķirzaciņa vēl ir. Un Ķemeru nacionālā parka dabas takas arī jaukas, tikai tālu jāstaigā... Sēra dīķu takai laipa ok, bet Dumbrāja takas laipa bija pamatīgi sabrukusi, un tomēr tas neatturēja no takas pieveikšanas! 4. diena - Berga bazārs, Ziepniekkalns, Zolitūde, Torņakalns, Jelgava, Filozofu ielas gals - psihoneiroloģiskā slimnīca. Pēcnāves maskas palika neapskatītas - viss jau ciet. Un tad ar vilcienu mājup uz kārtējo kūrortpilsētu - Liepāju. Skat. bildes ar piedzīvojumu paskaidrojumiem. Pievienotā galerija - sanatorija Līva, citas galerijas par Ķemeriem, Baldoni utt. Staigāt ir veselīgi un ceļot - lietderīgi!