Mozambika, jeb kas ir izmainijies 1 gada laika.

Sen neesmu rakstijis, tacu nolemu ka jauzraksta par grandiozajam izmainam, kas ir notikusas si gada laika. Saksu ar tadu interesantu lietu ka bizness, Inhambane pilseta kura es dzivoju, pa so gadu saja mazaja pilsetina ir atverusies 9 jauni veikali, uz Vladimira Ilicha ielas ir uzlikts jauns brugis, kas mani parsteidza, ilgu laiku es nezinaju, ka Inhambane ir Vladimira Ilicha Lenina iela, tad es to zinu. Nakama lieta kas ir notikusi pilsetas lena gara uzlabojas cilveku anglu valodas zinasanas, kad pastaiga vakara pa Inhambani, tad var redzet ka Mozambikani citi stude Anglu valodu pa vakariem. Mums seit ir daudz vietas, kur pasniedz Anglu valodu. Nakama lieta kas ir notikusi, netalu no Inhambanes ir atrasts titans, un ir plani sakt titana ieguvi saja apkartne. Ja runajam par cenam tad infalcija ari sak augt, litrs benzina tagad makasa aptuveni 50 MT, pirms tam bija 40, kas autumatiski pacel daudzas cenas, gods kam gods maizes cenas nav izmainijusas par ko es valdibu cienu, jo vini labi zina kas notika ja pacels cenas, Maputo saja sakara notika grautini, kad maizes cenu no divam metika pacela uz 4 metikam. Elektriba vairs tik biezi nesledzas ara ka bija agrak, tacu problemas ir joprojam. EDM (Mozambikas Latvenergo) aktivi Mozambikas stila remonte un maina elektribas linijas. Nakama lieta, kas ir izmainijusies, Finansu departaments uzcelis Inhambane lielu biroja eka, Eiropas stila, nezinu cik miljonus vini tur ieguldija, tacu Mozambikas valdiba nauda neskaita viniem vajag un vini cel. Inhambanes optiskais kabelis tika nomainits, kad vins partruka Inhamabane palika bez interneta divas vai tris nedelas. Kas notiks ar Mozambiku nakamos 10 gados ja nebus krize ir gruti izteloties, bet tas ka Mozambikas nakotne bus loti laba par to es nesaubos.