Latvija - Lietuva- Polija - Cehija - Austrija(Klagenfurte) - Slovenija - Italija

Nu super:) tik daudz kalnu.. tiriiba.. ! Bijam izbraucienos pa kalniem! Iespaidigi braukt pa maziem celinjiem un skatities uz leju! Tur augsha snieg:) Bet adrenalina limenis bija diezgan augsts! Dazam meitenem pat slikti palika! Bet ekstremisma cienitajiem braucieni pa kalniem patiks! Tikai vajadzigs profesionas soferis, kurs parzin kalnus un mak pa tiem braukt! Tad cepuri nost!:)) Un cilveki tik laipni un atveerti! Ienakot veikala ar smaidu pasveicina un pavada, kaut ari neko neesi nopircis!:) Dikti labi iespaidi par visu palikusi! Italija nejaushi satikam Latvieshu puisus! Un pasakiet vel ka pasaule nav maza!:) Klagenfurte kura dzivojam - diezgan klusa un mieriga pilseta:)! Bet ljoti skaits viss! Veikali jau taisas ciet 17.00, bet ir benzintanki kuri strada visu diennakti un ari alkoholu visu diennakti var nopirkt! Ieteikums : Ja Jums garsho rupjmaize.. tad njemiet to lidz lielos daudzumos, jo tur ir tikai karashas!:)