Latvija! Uzvara!:))

Nolēmu pāris vārdos apstāstīt braucienu uz Insbruku šogad. Domāju, ka te jau būs pilns ar hokeja stāstiņiem, bet izrādās nekā ...:) Lai neizplūstu liekvārdībā varu pateikt, ka: 1) Skaistākus kalnus par Alpiem neesmu redzējusi; 2) Alpi pavasarī (bijām no 29.04. - 06.05) ir nesalīdzināmi, līdz ar to visiem slēpotājiem iesaku kādreiz aizbraukt arī pēc sezonas beigšanās; 3) paldies Impro (un mūsu grupas vadītājai Norai personīgi) par lieliski noorganizēto braucienu, bijām vienmēr informēti par visu aktuālo, aprūpēti un gandrīz vai samīļoti:); 4) Ja esiet Insbrukā un neziniet ko vakarā pasākt, droši variet doties uz klubu Sinne, kur čempionāta laikā bija fanu tusiņš - (1) latviešus tur atcerēsies:); (2) iekārtojums ļoti zolīds un laba mūzika; 5) cenas jau protams padārgas, bet nav tik traki, salīdzinot ar Lielbritāniiju liekas, ka viss pa lēto:); 6) Iesaku visiem pie iespējas uzbraukt uz Cūgšpices (Vācijas augstākā virsotne, 2963m)skatu laukumu, ceļš augšā ~ 1km ar vagoniņu pa ļoti stāvu nogāzi - iespaidīgi. Var slēpot arī tad ja lejā +30Co:); Es domāju, ka Insbrukā noteikti vēl atgriezīšos ....