Alanya - you in my heart.

Ir nepilnas 12 stundas pagājušas kopš esmu atgriezusies no Turcijas - Alānijas. Esmu domās vēl tur. Nespēju par to nedomāt ne mirkli. Nekautrēšos un teikšu, ka pat pārdzīvoju par prombūtni no turienes. Ja mīlat skaistu dabu, ļoti draudzīgus un pretīmnākošus cilvēkus, interesantu kultūru, karstumu, zilu ūdeni - tad tā ir īstā vieta, kurp doties. Alānija. Pilsēta apm. 2 h braucienā no lidostas Antālijā. Ielenkta lielos kalnos, kuros var uzbraukt gan ar savu mašīnu, gan ar noīrēto, gan izmantojot travel agency piedāvāto extrēmo pasākumu "Jeep safari". Cilvēki uzbāzīgi, bet noteikti ne ļauni tendēti. Viņi ir ieinteresēti tev nopārdot savu lietu. Ja tev nekas neinteresē, vari paiet vienkārši garām, nepasmaidot :) ja pasmaidīsi, tad garām nepaiesi ;)) bet tāpat ir jauki ar viņiem aprunāties. Vienmēr un visur pirmais jautājums viņiem ir "where you from?". Laika gaitā mēs jau smējāmies un atbildi devām pirms jautājuma, kas arī pašam turka cilvēkam lika skaļi pasmieties. Ļoti ļoti pretīmnākoši cilvēki. Smaidīgi. Ampelmaņi. Draudzīgi. Izpalīdzīgi. Pozitīvi. Karsti. Dzīvoju 3* viesnīcā Wien http://www.hotelwien.com.tr/ Ideāla viesnīca ar ļoti pozitīvu personālu! Pie pašas jūras. Pārej tik pāri ielai un esi pie jūras, kur smiltis nav kā pie mums, bet tādas daudz biezākas un akmeņainākas. Pie jūras - zili zaļās tīrās jūras, kura ir sāļa, kura tevi tur virs ūdens, kur viļņi tev masē visu ķermeni, kurā tu nevari peldēties nesmaidot, jo ūdens temperatūra ir 26 grādi. Visas ekskursijas un extrēmos piedzīvojumus ņemām turpat netālu no viesnīcas - "Eftalia Tour Travel Agency", kas mūs pārķēra jau pirmajā ierašānās dienā, un tā arī kļuvām par viņu patstāvīgiem klientiem, jo deva labas atlaides :) Izmantojām "Raftingu", "Jeep Safari", "Aspendos K.A.S.". Vienreizējas lietas. Būtu dzīvojusi vēl ilgāk, tad noteikti vēl paņemtu niršanu, Akvaparku, Pamakueli, bet diemžēl, laiks bija par īsu. Noteikti nākošreiz došos uz divām nedēļām. Varbūt pat ilgāk. Ja ir vēlme izbraukt ar kuģi, visas dienas garumā, un pat iespējams ieraudzīt delfīnus, ja laimējas (mums diemžēl nelaimējās), tad labāk doties pa taisno pie viņiem, kas ir turpat netālu no Alānijas centra, jo viņi piedāvās labākas cenas, nekā travel agency :) Iepirkšanās. Jā, kaulēties ir jāmāk. Mani pāris reizes smuki apšņāca, bet tas tik dēļ tā, ka naudiņa man nebija samainīta sīkāk. Par piemēru, ja smaržām viņi sākuma cenu saka 45 liras, tu nokaulē uz 15 lirām, bet dod 20 liras gabalā, tad var būt maza iespējamība, ka izdos ;)) ne visi tā dara, bet diezgan padaudz :)) Parcik man tas viss bij joka līmenī, neapvainojos, jo pats kaulēšanās pasākums jau ir diezgan jautra padarīšana. Tākā, naudiņu samainiet sīki, ja gribat plus/mīnus godīgi piedzīvot kaulēšanās pasākumu. Jāsaka, ka ne visur kaulējas. Lai par to pārliecinātos, kad pārdevējs pasaka cenu, tu viņam vari uzprasīt "it`s last price?", ja viņš bez smaida sejā saka, ka jā, tad kaulēšanās nebūs :) bet ja tomēr pavīd smīniņš, actiņas iemirdzas, tad ir skaidrs, ka var pakaulēties :)) Mjā, pēdējās dienas bieži apmeklējām vienu jauku kafē, bet žēl, nosaukumu nekur nepiefiksēju :( Personāls vnk. ideāls! Mēs jau štukojām, ka iespējams savākti cilvēka no cirka, jo visu laiku mūs izklaidēja ar visādiem fokusiem mokusiem:)) Arī paši pēc skata tāda cirka vīri :) Kas vēl vēl.. Patiesībā daudz stāstāmā. Pa lielam varu teikt, ka noteikti, ja ir iespēja, jāizvizinās pa visiem tiem kalniem. No turienes dabūsit redzēt skaistus skatus, kā arī atradīsiet jaukas vietas, kur jūs pacienās ar gardu tēju, kur varēsit izbaudīt putniņa svilpošanu, sienāža/circeņu čīgāšanu, svaigu gaisu un mieru. Izbaudiet Alāniju! Uztveriet to pozitīvi. Cilvēkiem neakutrējaties pasmaidīt, aprunāties. Viņiem patīk arī vienkārši aprunāties. Nav obligāti uzreiz k-kas jāiegādājas :) lai gan uzmanieties arī no viltniekiem ;))) Jums patiks un varu saderēt, ka noteikti gribēsit atgriezties. Es to darīšu noteikti. Un pagaidām uz citu pilsētu nebraukšu. Braukšu uz to pašu Alāniju, kas ir iegūlusies manās domās un sirdī uz mūžu.