Grankanaarija - sala, kuraa iemiilas.. :)

Ierados sheit Valentiindienaa, un esmu te jau triis meeneshus. Laikam jau diezgan labi esmu sho salu iepazinusi. :) Visizplatiitaakais apziimeejums Grankanaarijai ir "kontinents miniatuuraa", un tas pilniibaa atbilst patiesiibai. te var atrast visu, ko vien sirds kaaro un peec kaa tiecas piedziivojumu mekleetaaja gars. Bet, teikshu atklaati, nedeeljas laikaa nav iespeejams uzzinaat gandriiz neko. Vienaa pashaa salaa sadziivo tik daudz dazaadas atshkjiriigas lietas, un vienmeer atradiisies kaut kas, ko tu nebuusi redzeejis/usi. Man jau ljoti patiik izbaudiit mazo pilseetinju burviibu ar Kanaariju salu raxturiigo arhitektuuru un dabu.. Toties provinces galvaspilseetaa Las Palmas ir visas iespeejas izbaudiit nakts dziivi. :) Cilveeki sheit ir ljoti izpaliidziigi un laipni, bet anglju valoda gan, maigi izsakoties, pieklibo.. Iesaku doties kalnu paargaajienos jeb "senderismo", kas sheit notiek katru nedeeljas nogali. Vispaar - staastiit buutu tik superdaudzko.. tomeer, ja kaadam gribas uzzinaat ko siikaak, droshi vaicaajiet. :)