Nezheeligais alpu paargaajiens

Vispirms atvainojos par raxtiibu,jo latvieshu raxtiiba shaaja kompii nav, bet gan jau saprast var;-))))) Taa studeejot jau gandriiz gadu Vacija naaca domaa,ka jaaizveido extreemais paargaajiens pa alpiem, taa mees 5 dzeki no Slovakijas,Baltkrievijas,Kazahstaanas un es (LV), izveidojaam T-kreklus ar valstu karogiem, tas patriotismam;-)) Plaanot saakam jau janvaarii kaut, bet neko siiku, tikai uzzinaajaam,ka viens chubax nevar tikt,tad naacaas mekleet piekto cilveeku, to arii atradaam,bet paarkaapaam muusu vienoshanos,njemot liidz sievieshu paarstaavi;-))) neko dariit. Nopirkaam mugurenes lielas,guljammaisus un teltis,paargajaiena tupeles-nopirku ebayaa-ASV armijas zaabakus,ar kuriem esmu ljoti apmierinaats,jo iistas aplu paargajienu tupeles maxaa 150 eiriki minimums, es pa 35 eiro ASV army boots;-)), paargaajienu kartes un sakaam plaanot, atduuraamies pret tadaaam lietaam, ka daudzas alpu maajinjas ir veel ciet,jo augshaa ir daudz sniegs,bet mums likaas,gan jau nebuus tik daudz;-)) veelaak to nozheelojam bishki;-) Taa 8.maijs agrs riits dodamies celjaa, kopumaa jaabrauc 13 h,nopirkaam nedeljas nogales biljeti,tas maxaa 30 eiro prieksh 5 personaam un var braukt pa visu Vaciju,kur grib, ber ne ar IC un ICE, taadeelj cauri visai Vacijai bija jaabruac ar regjionaalajiem vilcieniem un daudz reiz jaapaarseezhaaas, no Osnabrukas liidz Lindau,lai apskatiitu nezheeliigi skaisto Bodensee(Bodenezers), var iechekot dazhaas bildes. Kopumaa viss paargaajiens ilga 8 dienas, no 8-15 . maijam. No Bodenezera devaamies ar Bavaarijas biljeti liidz Algäu alpiem-Sonthofen, tas ir pie robezhas ar Austriju, njaa auksti jau ir nezheeliigi labie, bet paarsteigums- gandriiz visi kalni virs 1500 m ir ar sniegu, tas noziimeja to,ka mums buus jaaciinas ar sniegu;-)) taa 3 dienaa muusu planaos bija Platais kalns (Breitenberg), kuru arii nesasniedzaam,jo augshaa saaks nezheeliigs putenis, bijaam kaa akli, tiiri taa neko, apakshaa sauliitee spiid, bet augshaa putenjoja ,kaa ziemaa, taa kaa naacaas piedziivot iistu ziemu, nevis taadu, kaada ir taaja pilseeta, kur maacos (Osnabruka). Bijama reaali slapji;-)) bet tupeles pa laimi nee;-) nakshnjoshana bija jamaekle veel,jo teltii taadaa laika neguleesi, atradaam vienu viesu namu, 5 personas kopaa 70 eiro,pa nakti, kopumaa guleejamm 6 naktis viesu namos un vienu teltii pie Plaanezera (Plansee). Parliecinaaajamies par Bavaarijas iedziivotaaju laipniibu, visi reaali tik laipni izpaliidziigi, arii situaacijas,kad bijaam uz rabezhas ar lavinaam, nja sanaacaa iekarot vienu kalnu, bet taalak sniegs, taakas ta neredzam, neko naacas pashiem taaks veidot 1m dziljaa sniegaa;-)) un tad veel reaala saule, kas muusu sejas padariija pa riktigiem tomaatiem;-) neko kaut kaa noliidam no taa kalna, bet lejaa staveeja laba ziime- Luudzu neiet, jo draud laviinas, nja.....neko dariit noveicaas;-))) taa shkjeersojam Vacijas un Austrijas robezhu pa kalniem. Vieteejiem staastiijaam pa muusu gaajienu, shie mums atbildeja,vai mums nav nekas labaax ko dariit;-))) peec shii kalna bijam realai slapji, mani super ASV army boots arii;-)) atradaam kaadu realao alpu fermu, atradaamies jau Ziemljtirolee (Austrija), tur pa 13 eiro no personas, reaali izguleejamies izzhaaveejaam dreebes utt.;-)) nakamjas dienas planos bija plaanos ezerus apskatiit- huu bez komentaraiem- tas jaaredzam katram pasham;-)) Nja bijam jau pieradushi pie 20 kg mugursomas un lielajiem gaajieniem tagad,jo bez somas taagd ir diiviani iet, jo 8 dienas tik ar smago mugureni staigaats;-))bishkji sanaaca arii pashtopeet mashiinas, bet gadiijas ar kaads prikoliigs negadiijums-vienam draugam kaapjot kaadaa autinja izravaas auskars no auss arpus ausi;-//// taa sanaaca,ka bishki bija jaapatup kaada vieteeja slimniica, bet 2 h un viss bija ok, bishki vinjam sashuja ausi,bet laika viis buus ok. Taa teltis guleejam pie viena reala ezera- Plaanezera- huu reali labs, noplauka,ka nebija lietus, jo muus 13 eiro teltis buutu kaa mitras lupatas;-))) taa kaa iesaka pikji nezheelot,kad peerk telti;-)) un nepirk kaut kaadus sviestus Supermaarketos;-)) Bet kepings noramaali civilizeets-vis dushu vari dabuut utt. Ja veelies ar teli pa Alpiem iet paargaajiena un telti celt kur veelis, tad vari to aizmirst- tevi satbili piekjers un minimums 200 eiro sods buus, taa kaa nav kaa pie mums, pie katra ezera cel kur gribi, ok ne pie katra. Njaa taa, un muus paargaajiens beidzaas Garmishpartenkirhenee – pie Zugshpices-aukstaakais Vacijas kalns, gandriiz 3000 m, njaa shii olimpiskaa pilseeta reali ierulee, iesaku to apmekleet,ja esi snivborda cieniiga persona, jo snoveru nometnes te ir katru nedeelju. Arii nakst dziive ierulee, taa ka akraajiet savas tiipas , ediet ceptus kartupeljus un brauciet uz Garmishpartenkirheni;-)) Taa kaa alpi rule, bet tie kas veelas bishkji pakaapeleet pa kalniem, tad iesaku braukt kaut kad juunija,a jo taaga dvele tur ir daudz sniegs un daudz kas ir ciet, un nakshnjoshana-nav probleemu, katraam ciemaa atradiisi ko leetu un maajiigu. Es jau pashaa sakuma pirms paargaajiena teicu,ka sastapsim daudz reli labu cilveeku un taa arii bija, katraa zinjaa es veel tur atgriezziishis un ne vienu vien reizi;-)))))) Iesaku apskatiit veel bildes mana profilaa Ok, tas taa iisumaa arii viss;-)))))))))))))) A, atvainojos par kljuudainajiem vaardiem;-))