Nedēļas nogale "Saaremaa"

Tātad: Sestdiena, 1. septembris, Tā Kunga divi tūkstoši septītais gads. Rīga - Murjāņi - Saulkrasti - Ainaži - Iklas robežkontroles punkts (nelāgi sanāca - uzlīmes nebija) - Ainažu Hesburgers (atkal nelāgi sanāca - Hesburgera "mājas virtuve" strādā no 10:00, ja nu kādam ir vēlme šo ceļojumu atkārtot, ņemiet vērā) - Svētciems - Veczemju klintis (mana mājas virtuve ir labāka -strādā arī auto, pie tam - pēc pieprasījuma, arī vieta smuka. Un agrā nesezonas rītā jāmaksā tikai lats) - ceļš uz Ežurgu klintīm (mēs gan aizrāvāmies ar sēņošanu un šīs klintis pat nemēģinājām iet skatīties) - ceļa beigas mežā (kopā mēs atradām 3 beigas, ja nekļūdos, un ap 20 gailenēm + podiņš. Ķurmragu gan tā arī neatradām) - Tūjas pagrieziens - Limbaži - Limbažu autoostas Narvesens (pamācība visām sievietēm - kaut kur braucot ar pieaugušu niķīgu puišeli, NEUZDRĪKSTIETIES eksistēt bez vismaz diviem roku pāriem, lai nogādātu uz auto aukstu dzeramo, kafiju - lielo, un baltu, ar cukuru, un vismaz divus hotdogus. Ja ne - rēķinieties, ka sākotnēji šamais no hotdoga ar visnotaļ aizvainotu seju atteiksies, lai pēc tam to notiesātu divos kampienos) - Augstrozes baznīca (smuka, bet no mašīnas neizkāpām. Lieliskais paraugs, kā nevajag braukt pie stūres - vienā rokā iepriekšminētā kafija, lielā, balta, un ar cukuru, otrā telefons, bet stūrējam ar ceļgalu. Un tas viss pa apšaubāmas kvalitātes lauku ceļu) - Augstrozes pilsdrupas (kuras mēs neatradām - vienreiz kļūdījos ar piebraucamo ceļu, otra iespēja man netika dota) - Dauguļi - Muižnieku kalns (bezjēgā apaudzis ar kokiem, skata nekāda, starp mums runājot) - Rozbeķu pilsdrupas (no kurām pāri palicis tikai traumatiska paskata tornis, arī piebraukšana objektam interesanta, bet kopumā - ir vērts redzēt) - Rozula - Stalbe - Ungura ezers - Ureles pilskalns (ir tur tāds, garām braucām, bet tas arī viss - nu ko var gribēt, ja pat sēnes lasām, no mašīnas neizkāpuši) - Lielstraupe - Līgatnes pārceltuve (interesanti, gan braucot pāri pirmo reizi, gan arī desmito) - Līgatnes smilšakmens pagrabi (no mašīnas loga paskatījāmies uz durtiņām klintīs) - Ķūķu iezis (kur kāds jauns cilvēks ar nepārspējamu, vienkārši nepārspējamu humora izjūtu piefiksēja, ka esmu pazīstama ar Atvaru - jociņš-spociņš, laikam) - Zvārtes un Miglas ieži (Amata un Gauja esot sinonīmi, pēc sešiem ieejas biļetes pie A.Lielkalna tikai 15 santīmi, tiem, kas nepērk pie iepriekšminētā k-ga, ieeja par brīvu. Līdz sešiem - jāmaksā. Bet var nopirkt arī kafiju, saldējumu un šokolādītes) - Kārļi - Mūrnieki - Āraišu ezerpils (Un tā ir pils?! :) Bet beigās puikam laikam patika. Ja sargs cenšas iekasēt mistisku summu par "maksas autostāvvietu", var kasīties par čeku vai vnk iedot gana liela nomināla naudiņu, lai vnk atšujas uz "ups, man nav ko izdot" pamata) - Āraišu vējdzirnavas (apskatei diemžēl jau bija slēgtas) - Drabeši - Vaive - Dāvida dzirnavu avoti (LLU mācību bāze, nepiederošiem ieeja aizliegta, palikām ar garu degunu) - Bērzkrogs - Rauna (diezgan strauji metas krēsla, pilsētiņa pārāk maza, ehh, braucam nakšņot uz Valmieru) - Priekuļi - Cēsis - Valmiera (un liela, mīksta gulta....) Svētdiena, 2. septembris, joprojām Tā Kunga divi tūkstoši septītais gads. Valmiera (negribīgi ceļamies no lielās, mīkstās gultas) - Liepa - Liepas Lielā ellīte (iespaidīgs pasākumus, ja godīgi - man neapnīk) - Mazā ellīte (ja godīgi - neredzējām, atradām tikai Liepas kapus, kuros, starp citu, apglabāta latvju rakstnieka Veidenbauma dzimta) - Mārsnēni - Blome - Smiltene - Smiltenes skatu tornis (diemžēl slēgts) - Silva - Rutkaviņas avoti (lai cik iespaidīga nebūtu avotu izgrauztā grava, mani daudz vairāk "paķēra" pieeja šim apskates objektam. Par oriģinalitāti - 10 punkti!) - Velēna - Gosupes velns (smuks, bet manam ceļabiedram negāja pie sirds) - Dimdiņkāposti (un kārdinājums, kuram neļāvāmies) - Lizuma muiža un vējdzirnavas - Tirza - Cesvaines pils (ar lieliskiem pagrabiem un neaizslēgtām durvīm, vai ne?) - Grašu pils (un viesu nams, kur nevar paēst pusdienas) - Madona (tur gan var paēst - Raiņa un Saules ielas stūrī super viesnīciņa ar kafjnīcu - mājīgi un lēti, un garšīgi) - problēmas ar auto - Nestes A24 tanks - Vecpiebalga - Bērzkrogs - Sigulda - Rīga. Kopā: 797 km Pāris stulbu jociņu par blondīnēm Dažas uzmestas lūpas Pārītis skaistu vietu aplūkots Iztērēts (bez benzīna) aptuveni 45 LVL, ieskaitot viesnīcu Apņēmība "kaut kad" aizbraukt līdz Saaremaa Un mežonīgas iesnas maršuta autoram - stūrmanim.