Uz Romu pa Apija (Via Appia antica) ceļu..

Šeit būs praktiska informācija aktīvu ceļojumu,pārgājienu mīļiem.Tikai tādiem,kuriem nav līdzi čemodāni,bet tikai viegls ,ērts nesamais.Arī tādiem,kuriem nav pretenzijas bez komforta lidostā uz grīdas pārnakšņot.Ja šie nosacījumi apmierina un ir zinātkāre par Seno Romu,tās dažādām pusēm, apskatīt un pašam izstaigāt visievērojamākā senās valsts ceļa posmu,tad uz priekšu.! Ir saglabājies un tiek uzturēts Apija ceļa 18 km garš posms.Precīzāk,tas,kas vēl no tā palicis pāri.Pārgājienu vienkārši ir sākt no Čampīno lidostas,pirms tajā pārlaista nakts.Jo lidmašīna no Rīgas ielido vēlu vakarā.Ceļojumu kājām sākt no lidostas ļoti vienkārši;jāaiziet līdz lielajai šosejai,Via Appia Nova,tā jāšķērso un vēl jāpaiet pa mazu ceļu kādi 400 metru.Nepareizi aiziet nav iespējams,jo vienkārši vairāk nekur citur ar kājām iet nav iespējams.No lidostas tikai viens ceļš,pa lielo šoseju kājām gājējam pārvietoties nav iespējams.Tad atliek tikai šaurais ceļs no lielā krustojuma. To šķērsojošais ceļš,bruģēts ar melniem,taisnstūra bruģakmeņiem arī būs Via Appia Antica.Tad sekos kādus 12 km garš kluss,bez mehāniskiem transporta līdzekļiem,antīks ceļš līdz Romai.Vizuālā un vēl mazliet papildus informācija bilžu galerijā.Ceļš uzbūvēts 312.gadā pirms mūsu ēras,Par tā ceļa vēsturi nozīmi,nosaukumu,par to,kas mūsdienās tur skatāms,neredzu nekādas vajadzības šeit rakstīt,jo informācijas par šo tematu ir pārpārēm,visādos līmeņos,katram pēc vajadzības,gan literatūrā,gan internetā..Bet kā tas izskatījās 2011.gada 30.novembrī un ko redzēju,tas bilžu albumā.