Pirmie iespaidi LV

Visi raksta par iespaidiem kādā ceļojumā vai sajūtām, kad esi devies dzīvot ārpus valsts, bet man jau pirms atgriešanās no Londonas bija skaidrs, ka būs interesanti pašam novērot savas sajūtas un iespaidus atgriežoties mūsu niecīgajā un nicīgajā valstiņā, ko ar prieku saucam par mājām :) Tad nu lai iet mani iespaidi par sevi un pasauli, kas savākti divās nedēļās: Šoferēt ir forši!Sabiedriskais ir lēnākais transporta veids pilsētāCilvēki nelasa grāmatas un pat neklausās mūzikuSabiedriskais atgadina gaļas vagonu, kur pasažieriem vairs nav cerībuNelaipnākā Maxima kasiere kādu esmu redzējisLondonas smogs ir fantāzija, lai rīdziniekiem neliktos viņu pilsēta tik pelēkaBanka nav laicīgi aizsūtījusi dokumentus, serviss nav laikā pabeidzis darbuViduvēja dāma ar galvas kustību mani sauc par maniaku, kad palūdzu paslēpties zem viņas lietussargaCilvēki uz ielas skatās acīs, it kā visiem būtu, kas sakāpis sakāmsDarba vidē šķiet esmu kļuvis par ogļraci vai sētnieku, jo pat padotie dod norādījumusDialogos neviens vairs nemēģina izdedzināt acis ar skatienuEkonomika dirsā, ceļu policija sajukusi prātāPa stūriem atskan "pēc angļa arī izskatās", tātad neiederos vairs ne tur, ne šeitPelmeņi ir ļoti garšīgi!Esmu pieradis vairs sabiedrībā nemeklēt skaistas meitenesMan ir ideāls darbsBez manis ir lielāka stagnācijaLatvieši nedzer/netusē/netur vairāk par angļiem Man žēl, ka daudz ir uz tādas pesimistiskas nots, bet šī pilsēta vienkārši bļauj "depresija"! Ja man nebūtu jūs - draugu un tuvinieku, man vairs nebūtu nekā :) protams, ir grūti pierast un vienlaicīgi nepiesevināties pie dažām letiņu iezīmēm, kas nav vajadzīgas normālai dzīvespriecīgai ikdienai, bet es pagaidām turos ;)