Ungārija - Heviza un Baltona ezeru apkārtnes burvība

Pie mums vēl pat lāgā kokiem nav izplaukušas lapiņas, kad pošos ceļā uz Ungāriju, reģionu, kur vairums dodas ārstēties vai iziet skaistumkopšanas kūres. Es turp devos izvērtēt un lūk ko domāju Ungārija - veselīga dzīves veida zeme. Ik rītu saule paceļas no Karpatu kalnu mugurām un sāk savu ritējumu pāri vīnogu laukiem, ko iekopuši vietējie vīna darītavu īpašnieki. Mostas cilvēki, kas šeit iradušies atgūt veselību un iziet kādu no plašajām skaistumkopšanas kūrēm, gluži kā vīnogu vīns, kas ielits glāzē no vīna mucas, cilvēki kļūst dzirkstoši. Katram, kas šeit ieradies ārstēties, ārsts kā īpaši svarīgu atveseļošanās sastāvdaļu izraksta vakara dejas kādā no daudzajiem mazo pilsētiņu krodziņiem, un tāpēc ik vakaru no mazajiem krodziņiem skan ungāru mūzika un laimīgu cilvēku smiekli. Bet dienās, kad pārņem vēlēšanās kaut kur doties, iesaku doties uz kādu no mazajām pilsētiņām, kas atrodas vienmēr mainīgā Balatona ezera apkārtnē un ir iegūlušas satrp aprimušo vulkānu krāteriem. Dienās tur kūsā dzīvība, katrs var iegādāties brīnišķīgus vietējo iedzīvotāju darinātos suvenīrus, turpretī vakarā šie ciematiņi izskatāskā mazas tālas zvaigznītes vecmāmuļas Zemeslodes seģenē. Ungārija tik tiešām ir vieta, kur justies laimīgam.